دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1396 - 10:10

دانش‌آموزان دختر سما تهران عنوان برتر مسابقات ورزشی و فرهنگی را کسب کردند

مقام نخست مسابقات کیک بوکسینگ شهرستان شمیرانات به دانش‌آموز دبیرستان دخترانه سما 2 دوره اول تعلق گرفت.
کد خبر : 267982

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرنوش رحیمیان دانش آموز پایه نهم دبیرستان دخترانه سما 2 دوره اول در مسابقات قهرمانی شهرستان شمیرانات سال 96 استان تهران رشته ورزشی کیک بوکسینگ در رده نوجوانان در بخش هنرهای فردی حائز رتبه اول و همچنین در وزن 50- کیلوگرم حائز رتبه دوم شد.


ندا حاجی حسینی مربی این دانش آموز سطح مسابقات را بسیار بالا دانست و کسب این نتیجه حاصل شش ماه تلاش این دانش آموز دانست.


کسب مقام سوم مسابقات سرود منطقه 5 آموزش و پرورش


گروه سرود این دبیرستان با نام «گروه آوا» در مسابقات سرود آموزش و پرورش منطقه 5 شرکت کرده و پس از اجرای سرود «رهبر آزادگان» با هم آوازی 16 نفر از دانش آموزان پایه هفتم و هشتم از بین 35 گروه شرکت کننده، حائز رتبه سوم شد.


گروه سرود این دبیرستان از آبان ماه سال 96 سرود رهبر آزادگان را تمرین کردند. رهبری و هدایت گروه سرود این دبیرستان را مرجان چاهیان برعهده داشت.


دانش‌آموزان ساحل صادقی نیا، سارینا ولی پور، کیمیا فرشچی، پارمیدا داداش زاده، مهدیس امیری، کیانا جباری، ملیکا نزاکت گو، ریحانه حمیدی نژاد، مریم خضر شبانی، مهتا مظفری، هستی هادی پور، روژینا خباززاده، سوگا مولایی، طلیعه احمدزاده، مهتاب میرزا زاده، شمیم مهندسی از اعضای این گروه سرود هستند که با هدایت و رهبری مرجان چاهیان در این مسابقه شرکت کردند.


دانش آموزان دبیرستان دخترانه سما 2 دوره اول صاحب عنوان های برتر شدند


دانش آموزان دبیرستان دخترانه سما 2 دوره اول با رقابت با سایر دانش آموزان صاحب عنوان برتر مسابقات شنای منطقه 5 آموزش و پرورش شدند.


این دانش در رشته‌های مختلف در قسمت انفرادی و تیمی حائز رتبه شدند این دانش‌آموزان در بخش تیمی رتبه سوم و در بخش انفرادی در رشته کرال سینه رتبه دوم و در رشته قورباغه رتبه ششم از سوی مبینا کفایی دانش‌آموز پایه هشتم و رتبه سوم ازسوی ارنیکا ملاباقری دانش‌آموز پایه نهم و در رشته پروانه رتبه پنجم از سوی دانش‌آموز پایه هشتم هستی رنگچیان کسب کردند.


این مسابقات در سه رده تحصیلی دبستان، دبیرستان دوره اول و دوره دوم برگزار شده بود دانش‌آموزان این واحد آموزشی با هدایت قمصری و امیدی در این مسابقات شرکت کردند.


کسب رتبه در مسابقات فرهنگی آموزش و پرورش / انتخاب نمایشگاه برتر دهه فجر


دبیرستان دخترانه سما 3 دوره دوم موفق به کسب رتبه در مسابقات فرهنگی آموزش و پرورش و انتخاب نمایشگاه دهه فجر از سوی معاونت سما تهران برتر شد.


این مسابقات در سطح دانش آموزان دبیرستان دوره دوم منطقه 2 آموزش وپرورش برگزار شد.


سارا حیدری سیرت دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته علوم تجربی توانست در مسابقات فرهنگی در رشته نهج‌البلاغه مقام اول را از آن خود کند و به مسابقات استانی راه یابد.


انتخاب نمایشگاه دهه فجر این واحد آموزشی به عنوان نمایشگاه برتر در بین سایر واحدهای آموزشی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته