دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1394 - 16:38
سرپرست واحد علوم پزشکی تاکید کرد:

راه‌اندازی مقاطع تحصیلات تکمیلی دستیاری، دوره‌های پسادکتری و دکتری تخصصی در واحد پزشکی تهران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران در حکمی دکتر اسفندیار متینی را به عنوان رئیس دانشکده پزشکی این واحد منصوب کرد.
کد خبر : 26784

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید محمود طباطبایی در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با تشکر از خدمات دکتر فرهاد ادهمی‌مقدم که سال‌ها در مقام معاون آموزشی واحد پزشکی تهران، عهده‌دار مسئولیت خطیر توسعه و ارتقای کیفیت آموزشی و همچنین سازماندهی و برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف آموزشی علوم پزشکی در این واحد دانشگاهی بوده و اکنون در مقام رئیس مرکز توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه معاونت علوم پزشکی فعالیت می‌کند، گفت: امروز با تغییر مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بستر مناسبی برای پیشرفت و اعتلاء رشته‌های علوم پزشکی ایجاد شده است.


وی با توجه به عزم و اراده خلل‌ناپذیر و رویکرد جدید حوزه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه راه‌اندازی مقاطع تحصیلات تکمیلی از جمله دستیاری، دوره‌های پسادکتری و دکتری تخصصی بر اهمیت این موضوع به عنوان یکی از اهداف اصلی واحد پزشکی تهران تاکید کرد.


طباطبائی با توجه به سوابق علمی و تجربیات اجرائی دکتر اسفندیار متینی عضو هیئت علمی و متخصص اطفال که مدتها مسئولیت اداره و سرپرستی دانشکده پزشکی همین واحد دانشگاهی را بر عهده داشته است وی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران را منصوب کرد.


دکتر صفوی نائینی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران نیز با معرفی سرپرست جدید دانشکده پزشکی گفت: انتخاب دکتر متینی بر اساس سابقه اجرائی، تسلط بر نقاط قوت و ضعف، بررسی‌های کارشناسانه و نظرسنجی از سوی اساتید عضو هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان اداره آموزش پزشکی صورت گرفته و امیدوار هستیم در سایه تجربیات مفید و ارتباط مستمر وی با مجموعه حوزه علوم پزشکی شاهد بالندگی و رشد و اعتلاء هرچه بیشتر آموزش پزشکی در این واحد دانشگاهی باشیم.


اسفندیار متینی از استادان پیشکسوت واحد پزشکی تهران و مدیر گروه اطفال است که در سال‌های 87 تا 90 مسئولیت اداره دانشکده پزشکی را بر عهده داشته است .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته