دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
روحی:

دانشگاه مختص گروه، افراد یا حزب خاصی نیست

عضو کمیته انتصابات هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت:‌ دانشگاه مختص گروه، افراد یا حزب خاصی نیست، بلکه دانشگاه متعلق به مردم است. دانشگاه باید از آلودگی‌های سیاسی و بازی‌های سیاسی به دور باشد.
کد خبر : 26781

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد روحی عیسی‌لو با توجه به تمدید حکم دکتر اکبر جعفری شاعرلر سرپرست واحد پارس آباد مغان در مراسم معرفی وی اظهار کرد: نقش موثر فرهنگ‌سازی و تولید علم در دانشگاه آزاد اسلامی موجب تعالی و رشد همه جانبه حوزه آموزش و پژوهش کشور شده است.


روحی با توجه به رسالت اصلی دانشگاه که همان تولید علم و پژوهش و آگاهی بخشی است، گفت: پست‌ها و مسئولیت‌هایی که به ما داده می‌شود، امانتی است که در اختیار ما قرار می‌گیرد. اگر از این فرصت برای پیشرفت علمی و ایجاد همدلی و صمیمیت در دانشگاه استفاده کنیم بی‌شک وقتی از مسئولیت رهایی یابیم هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه خاطری نخواهیم داشت.


معاون سابق هماهنگی استان اردبیل افزود: دانشگاه مختص گروه، افراد یا حزب خاصی نیست بلکه دانشگاه متعلق به مردم است. دانشگاه باید از آلودگی‌های سیاسی و بازی‌های سیاسی به دور باشد.


وی با توجه به برنامه‌های اخیر دانشگاه درباره تجمیع و توسعه شرکت‌های اقتصادی دانش‌بنیان گفت: رسیدگی بهتر و تسریع در شناخت نیازهای دانشگاهیان، کاهش هزینه‌ها، چابک‌سازی و کیفی‌سازی دانشگاه از نتایج عالی طرح تجمیع خواهد بود که از سوی مدیری کاربلد و با تدبیر رئیس دانشگاه کلید خورده است. بی‌شک برای تامین بخشی از هزینه‌ها شرکت های اقتصادی دانش بنیان با اجرای تخصصی برنامه‌ها و طرح‌های مصوب شده در شورای مذکور از سوی اساتید و همکاران دانشگاهی از گام‌های دیگر اعتبار بخشی به دانشگاه و خروج از بحران مالی برخی از واحدهای زیان‌ده است.


روحی در پایان مراسم با قرائت حکم دکتر جعفری به‌عنوان تمدید سرپرستی وی در واحد پارس آباد مغان و آرزوی موفقیت برای وی و همکاران افزود: مردم به ما اعتماد کرده‌اند و نتیجه و ثمره زندگی خود را برای تعلیم، آموزش و پژوهش به ما سپرده‌اند از همکاران می‌خواهیم و انتظار داریم که که جواب اعتماد مردم شریف ایران اسلامی را بی‌پاسخ نگذارند و در سایه منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دانشگاه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.


در ادامه دکتر اکبر جعفری از تلاش‌ها و برنامه‌های دکتر میرزاده رئیس دانشگاه قدردانی کرده و از مساعی و تلاش‌های دکتر خدابخش، دکتر شامل و دکتر روحی در راستای توسعه و تولید علم و دانش در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و اعتماد این عزیزان برای ادامه مدیریت خود تشکر کرده و از همکاران و اعضای هیات علمی دانشگاه خواست تا مثل گذشته وی را در مدیرت دانشگاه یاری رسانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته