دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1394 - 15:39
در رشته نماهنگ؛

رتبه نخست چهارمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم به سما رودهن رسید

رامتین زاهدی دانش‌آموز دوم تجربی سما رودهن توانست در چهارمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم در رشته نماهنگ عنوان اولی را به خود اختصاص دهد.
کد خبر : 26728

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا کمره‌ای مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با ارسال لوح تقدیر از وی قدردانی کرد.


در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است: اینک که با فضل الهی شاهد پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون علمی، آموزشی، اجتماعی و اخلاقی هستیم، به یقین یکی از وظایف اصلی نظام تعلیم و تربیت، پرورش اندیشه و تفکر خلاق جوانان برومند این مرز و بوم است و برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات علمی یکی از راه‌های پرورش و شکوفایی توانایی‌های دانش آموزان ارجمند است. بی‌شک افتخار درخشیدن در این عرصه‌ها از آن کسی خواهد بود که با سخت‌کوشی، تلاش، ایمان و توکّل به خدا گوی سبقت را از دیگران برباید. اکنون که شما موفق شده‌اید «رتبه نخست چهارمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در رشته نماهنگ» را کسب کنید، بر خود لازم می‌دانیم، از زحمات و پشتکار شما تشکر کنیم.


امید است با تکیه بر الطاف الهی و در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، در راه کسب علم و دانش و تحقق آرمان‌های الهی و انسانی بیش از پیش تلاش کنید. توفیقات بیشتر، سعادت و سلامت شما را از درگاه خداوند متعال آرزومندیم.


زاهدی فرزند خیرالله زاهدی کارشناس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته