دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1396 - 10:40
سرپرست استقلال در گفت‌وگو با آنا؛

هواداران استقلال فهیم هستند/ الگو برداری اماراتی‌ها از روی دست سعودی‌ها

سرپرست استقلال گفت: هواداران استقلال بسیار فهیم هستند و در ورزشگاه حرکتی انجام نمی‌دهند که برای باشگاه مشکلی درست شود.
کد خبر : 267112

نصرالله عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال برای بازی مقابل العین گفت: «بازی سختی مقابل العین داریم و قطعا پیروزی در این دیدار خیلی کار ما را برای صعود راحت می‌کند. همه بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا در ورزشگاه آزادی عیدی خوبی به هواداران بدهند و پیروز از زمین خارج شوند.»


وی در رابطه با شرایط میزبانی این بازی و خطر محرومیت هواداران استقلال در صورت تخلف در بازی امروز افزود: «معمولا شب عید همه دوست دارند خاطره خوبی از حضور در ورزشگاه آزادی داشته باشند و هواداران استقلال آنقدر فهیم هستند که شرایط تیم را در لیگ قهرمانان آسیا درک می‌کنند. اماراتی‌ها هم مانند عربستانی‌ها دنبال بهانه هستند و نباید با یک حرکت نادرست این بهانه را دست آنها بدهیم.»


سرپرست استقلال در مورد غایبان این تیم در بازی مقابل العین گفت: «در بازی امروز غیبت 4 بازیکن ما قطعی است. پادوانی، مجید حسینی، برزای و محسن کریمی به دلیل مصدومیت مقابل العین حضور ندارند.»


عبدالهی در رابطه با بحث تمدید قرارداد شفر بیان کرد: «شفر روزی که به ایران آمد اعلام کرد که برای تمدید قرارداد شروطی دارد. اما در حال حاضر از وضعیتش در استقلال و حضور در ایران راضی است و فکر نکنم مشکلی برای تمدید قرارداد داشته باشد.»


وی در مورد رویارویی استقلال با خونه به خونه در فینال جام حذفی گفت: «خونه به خونه تیم لیگ یکی است اما تیمی که موفق شد در اهواز استقلال خوزستان را شکست دهد قطعا تیم باکیفیتی است. ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و مهمترین هدف استقلال هم در این فصل قهرمانی در جام حذفی است.»


سرپرست استقلال در مورد درخواست این باشگاه برای عقب انداختن بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: «تیم ملی باید روز 7 فروردین در خارج از کشور بازی دوستانه برگزار کند و دو روز بعد هم بازی‌های لیگ شروع می‌شود. شرایط استقلال در مسابقات لیگ بسیار حساس است و باید بازیکنان خودمان را دراختیار داشته باشیم. باشگاه از سازمان لیگ درخواست کرد که بازی استقلال را چند روز عقبتر برگزار کند اما به احتمال زیاد با درخواست ما موافقت نمی‌شود اما مسئولین فدراسیون تلاش کنند تا بازیکنان ملی‌پوش را زودتر به تهران برسانند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته