دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان خبر داد:

راه‌اندازی گروه‌های اندیشه‌ورز استادان دانشگاه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از راه‌اندازی گروه‌های اندیشه‌ورز استادان دانشگاه به منظور همفکری و همکاری در مدیریت دانشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر : 265198

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام فرج الله براتی در جمع 80 نفر از استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز حاضر در اردوی راهیان نور در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) اضافه کرد: این گروه ها به تحلیل و بررسی پیشنهاد، طرح ها و ایده های خلاقانه در دانشگاه ها برای مشارکت بیشتر استادان راه اندازی می شوند.


مسئول کانون بسیج اساتید واحد اهواز با اشاره به تحمیل 8 سال جنگ توسط استکبار جهانی با هدف سرنگونی و زمین گیر کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی گفت: به تعبیر امام راحل، جنگ علی رغم سختی های زیادی که داشت، نعمت های گسترده ای را نیز نه تنها در کشورمان بلکه در جهان اشاعه کرد.


وی افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با الگوگیری از کربلای حسینی، چنان مقاومت و ایثارگری از خود نشان دادند که برای همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند.



دکتر براتی دستاوردهای فرهنگی 8 سال جنگ تحمیلی را موضوع سخنرانی خود قرار داد و گفت: پیشرفت های تسلیحاتی، هسته ای، نانو، فرهنگی و علمی در کشور بر اساس تفکر بسیجی ایجاد شده است.


وی فرهنگ اعتماد به نفس و خودباروی، رشد باورهای دینی و فضایل دینی در جامعه، ایجاد تفکر بسیجی، فرهنگ احساس تکلیف به مردم، ترجیح منافع ملی به منافع شخصی، تربیت باورهای اسلامی ـ ایرانی، اشاعه فرهنگ اسلام خواهی در جهان، ایجاد فرهنگ مبارزه با قدرت های استکباری و همچنین گسترش روحیه و فرهنگ ایثار، گذشت و خودگذشتگی را از دستاوردهای فرهنگی دوران دفاع مقدس خواند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، تفکر بسیجی را اندیشه ای ناب دانست و گفت: احساس مسئولیت، بصیرت و روشنی بینی، دشمن شناسی و اعتقاد و عمل به باورها، شعارها و اهداف انقلاب اسلامی حاصل تفکر بسیجی است.


به گزارش آنا، 80 نفر از استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در قالب با کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.


بازدید از معراج شهدای اهواز، بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) و زیارت مناطق عملیاتی شلمچه از برنامه های اصلی این اردوی یکروزه بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته