دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1396 - 13:13
رئیس واحد تبریز تاکید کرد:

هم‌افزایی دانشجویان و مسئولان دانشگاه برای رفع چالش‌های پیش رو

نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با دانشجویان دانشکده علوم پزشکی واحد تبریز با هدف بررسی وضعیت موجود، بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و رسیدن به راه‌حل مناسب برای رفع دغدغه‌های دانشجویان با رویکرد مدیریتی جدید برگزار شد.
کد خبر : 264242

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دانشجویان دانشکده علوم پزشکی واحد تبریز در محیطی صمیمی به بیان نظر و مشکلات خود در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اداری و کارآموزی های عملی در مراکز درمانی پرداختند و انتقاد و پیشنهاد خود را ارائه کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این نشست پس از استماع سؤالات و نظر دانشجویان به دغدغه‌های آنان با ارائه راهکارهای عملی پاسخ داد و بر هم‌افزایی تعاملات فی‌مابین دانشجویان و مسئولین در راستای رفع چالش‌های پیش روی آنان تاکید کرد.


دکتر عزیز جوانپور به پتانسیل‌های قوی دانشجویان این دانشکده اشاره کرد و گفت: قبولی بیش از 50 نفر از دانشجویان و دانش آموختگان این دانشکده در آزمون دستیاری در سال جاری گواهی بر توانمندی ها و پتانسیل بالای اساتید و دانشجویان این دانشکده است.


رئیس واحد تبریز از مسئولان دانشگاه خواستار تسریع در پاسخ‌گویی، احترام به دانشجویان و رفع مشکلات آنان در راستای بهبود شرابط موجود شد تا دانشجویان در محیطی آرامتر و مطلوب تر و با انگیزه وافر تحصیل و در راستای ارتقای علمی گام بردارند.



معاونان علوم پزشکی و دانشجویی و فرهنگی و مسئولان حاضر در جلسه هم توضیحاتی درباره سوالات دانشجویان بیان کردند.


به گزارش آنا، بنا به دستور دکتر جوانپور گزارش تکمیلی از این نشست به مسئولان ذی‌ربط در دانشگاه برای پیگیری و حل مشکلات دانشجویان و دانشکده علوم پزشکی واحد تبریز ارائه خواهد شد.


نشست صمیمی دانشجویان دانشکده پزشکی با رئیس واحد تبریز با حضور دکتر محمود بهشتی معاون علوم پزشکی، دکتر محمد نریمانی‌ راد معاون دانشجویی و فرهنگی، مهندس فاتح علی عیدی مدیرکل روابط عمومی، مهندس داود رضوی مدیرکل امور دانشجویی، دکتر غلامرضا اسدی رئیس دانشکده پزشکی و سیدفاضل چاووشی مسئول فرهنگی دانشکده در سالن آمفی تئاتر دانشکده پزشکی برگزار شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته