دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1396 - 12:53

رئیس پلیس پایتخت به کمپین «هر ایرانی یک درخت» پیوست

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی امروز کشور از بین رفتن فضای سبز است، گفت: برای توسعه فضای سبز و مطلوب شدن وضعیت هوای تهران به معاونت آماد پشتیبانی ابلاغ کردیم بیش از 3 هزارنهال درخت را غرس کنند.
کد خبر : 263656

سردار حسین رحیمی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به ضرورت توسعه نهضت درختکاری در کشور اظهار کرد: مناطق مختلف راهنمایی و رانندگی و کلانتریها باید برای مقابله با آلودگی پایتخت در هفته منابع طبیعی حدود 10 الی 100 اصله درخت غرس کنند.


وی افزود: برای توسعه فضای سبز و مطلوب شدن وضعیت هوای تهران به معاونت آماد پشتیبانی ابلاغ کردیم بیش از 3 هزارنهال درخت را غرس کنند.


رحیمی با ابراز خرسندی از عضویت در کمپین هر "ایرانی یک درخت"، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات جدی امروز کشور از بین رفتن فضای سبز است به مردم سراسر کشور توصیه می‌کنم دراین عرصه حضور چشمگیری داشته باشند.


گفتنی است، نهضت درختکاری ایران در سال‌های گذشته با برنامه‌های متعدد درختکاری و ایجاد پردیس‌های نوین درختکاری اقدامات ارزنده‌ای را در توسعه فضای سبز و بررسی درختان به انجام رسانده است.


کارگروه محیط زیست سمن‌های ایرانیان در آستانه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی از روز 15الی 22 اسفند ماه کمپین " نهضت درختکاری" با شعار " هر ایرانی یک درخت" را آغاز می‌کند.


کاشت بالغ بر 40 هزار اصله درخت در پارک چیتگر و سایر محله‌های منطقه 22 تهران، احداث پردیس گردشگری در این پارک و کاشت 10 هزار اصله درخت جنگلی در بوستان سرخه حصار، منطقه تلو از برنامه‌های پیش رو این کارگروه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته