دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1396 - 13:57

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

محفل انس با قرآن کریم با حضور و سخنرانی امام جمعه شهرستان اسلامشهر و قرائت قاری ممتاز کشوری قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر : 263397

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ پیش از ظهر امروز یکشنبه ششم اسفند با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوروزی امام جمعه اسلامشهر، حمید رحیمی قاری ممتاز کشوری و از دانشجویان واحد اسلامشهر و جمع کثیری از اساتید، کارکنان و دانشجویان مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.



امام جمعه اسلامشهر در ابتدای این مراسم با اشاره به آیات، روایات و احادیث متعدد به نقش ویژه انس با قرآن در زندگی دنیوی و اخروی انسان سخن گفت و خاطرنشان کرد: همانگونه که در حدیثی از حضرت رسول اکرم (ص) روایت شده است، تنها رمز دستیابی به مرگ شهادت گونه، زندگی سعادتمندانه، نجات از سختی های روز قیامت و هدایت در زمان گمراهی، در تعلیم و تعلم، و انس و عمل به قرآن است.



این مراسم با قرائت قرآن کریم توسط حمید رحیمی قاری ممتاز کشوری و از دانشجویان واحد اسلامشهر حلاوتی دوچندان یافت.



اجرای برنامه های متعدد در مدح و ثنای حضرت فاطمه زهرا (س) توسط گروه تواشیح دانشجویی ثقلین، برگزاری مسابقه حضوری، قرعه کشی و اهدای کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس به 10 نفر از حاضرین، از دیگر برنامه های محفل انس با قرآن کریم در این واحد دانشگاهی بود که با اهدای گل کاکتوس به عنوان نماد مقاومت به شرکت کنندگان خاتمه یافت.



این مراسم به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته