دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1394 - 11:47

طرح«ضیافت اندیشه قرآنی» ویژه دانشجویان در واحد اراک پایان یافت/ تجلیل از دانشجویان

طرح «ضیافت اندیشه قرآنی»ویژه دانشجویان دردانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با موفقیت پایان یافت. در این مراسم از دانشجویانی که در این طرح همکاری داشتند، با اهدا لوح تقدیر شد.این مراسم با اجرای تواشیح و قرعه‌کشی سفر مشهد مقدس و عمره دانشجویی همراه بود.
کد خبر : 26325

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویی امسال در مقایسه با سال های گذشته از بهترین طرح ها بود که به لطف خدا شاهد تغییرات و ثمرات خوبی بودیم.


حجت‌الاسلام ایوب سلحشورنیا اظهار کرد: این طرح با همکاری تمامی حوزه های دانشگاه برگزار شد که این همدلی و همراهی باعث موفقیت آن شد.


سلحشورنیا یادآور شد: این طرح به‌مدت پنج سال در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد که اجرای آن در برخی از دانشگاه با موفقیت همراه نبود؛ اما امسال برای دومین سال متوالی این طرح به طور اختصاصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با موفقیت برگزار شد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک از زحمات تمامی کارکنان حوزه‌های دانشگاه که در برگزاری و اجرای این ضیافت همکاری کردند، تشکر و ابراز امیدواری کرد که در رمضان سال آینده ضیافت اندیشه قرآنی دانشجویی باز هم در واحد اراک برگزار شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک هم گفت: اگر حضور بالقوه دانشجویان در طرح ضیافت اندیشه قرآنی نبود این طرح معنا نداشت.


دکتر شاهرخ حکمت از موفقیت بسیار خوب این طرح ابراز رضایت کرد و به نمایندگی از ریاست دانشگاه از عواملی اجرایی که دراین طرح زحمات بسیار کشیدند، قدردانی و تشکر کرد.


مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی واحد اراک با حضور دکتر سیدمجید علوی، معاون دانشجویی واحد اراک و جمعی از دانشجویان در تالار ولایت مجتمع قائم مقام فراهانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته