دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1396 - 16:03
پیام دکتر رهبر به یادواره «الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر»:

دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر به حضور بیشترین دانشجوی جامعه ایثارگری است

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به یادواره «الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر» که به مناسبت بزرگداشت سردار سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر که با حضور جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در این واحد دانشگاهی برگزار شد، پیام داد.
کد خبر : 263144

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن این پیام که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله ذاکر در این یادواره قرائت شد، به شرح زیر است:


«بسم الله الرحمن الرحیم


ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون


گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مردگانند، بلکه آنها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند...


سلام و رحمت خداوند بر شهدای راه حق و حقیقت از کربلا تا انقلاب اسلامی، از دفاع مقدس تا دفاع از حرم و حریم اسلام. سلام بر شهیدان جان بر کفی که به قتال با کفار و منافقین زمانه خویش برخاستند و با بذل جان به دیدار حق شتافتند.


سلام بر جانبازان سرافراز که با اهداء عضوی از اعضاء خود و یا با سوز نفس‌شان لذت شهادت را استشمام می‌کنند.


و سلام بر آزادگان و رزمندگان جبهه حق که با خاطرات و دلسپردگی خود به آن دوران سخت و شیرین، راویان صادق مجاهدت‌ها و رشادت‌های دلیرمردان این سرزمین هستند.


و سلام و درود بی‌کران بر خانواده‌های صبور و مقاوم شاهدان و ایثارگران، آنان که چشم و چراغ این ملتند؛ آنان که پرستاران یادگاران سوخته وصال دفاع مقدس می‌باشند و آنان که سجادگونه و زینب‌وار ادامه دهنده راه سرخ شهدا و جانبازان هستند.


بسیار خرسندم که یادواره «الگوهای جاودانه، اسوه‌های صبر» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به منظور پاسداشت شهدا و ایثارگران که الگوهای جوانان ما هستند و خانواده‌های آنان که اسوه‌های صبر می‌باشند، برگزار می‌گردد.


دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر است که پذیرای بیشترین دانشجوی جامعه ایثارگری کشوری می‌باشد تا نسبت به تعلیم و تهذیب آنان نهایت تلاش را داشته و تمامی امکانات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود را جهت ارتقای سطح دانش و توانمندی علمی ایثارگران بکار گیرد.


و در همین راستا از ایثارگران عزیز مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهم همچنان که پدران شما در مدرسه عشق و ایثار بالاترین امتیاز را کسب کردند، شما نیز در مدرسه تعلیم و تربیت جزء ممتازین باشید تا بتوانیم جمهوری اسلامی ایران را به مجد و عظمت نهایی خود برسانیم.


در پایان از دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه را موجب می‌گردد سپاسگزاری می‌نمایم.»



انتهای پیام/

برچسب ها: دکتر رهبر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته