دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1396 - 12:57
با حکم فرهاد رهبر؛

سرپرست‌های واحد دامغان، ورزقان و نراق منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی سرپرست‌های واحد دامغان، ورزقان و نراق این دانشگاه را منصوب کرد.
کد خبر : 263044

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد رهبر در احکامی جداگانه دکتر نعمت الله نعمتی را به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و دکتر حجت الله محبوبی پور را به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورزقان منصوب کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این احکام خطاب به نامبردگان ابراز امیدواری کرده است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های دانشگاه تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنند.


دکتر علیرضا انتظاری نجف آبادی نیز که اخیرا از سوی فرهاد رهبر به عنوان سرپرست موقت واحد نراق منصوب شده بود با پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده وی با صدور حکمی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق منصوب شد.



رهبر در نامه‌های جداگانه از زحمات دکتر علی کرامتی فرهود، دکتر عباس علائی نوین و دکتر حسن خیری به ترتیب در سمت‌های سرپرستی واحدهای ورزقان، دامغان و نراق قدردانی کرد.


محبوبی پور از استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه است و ریاست واحد میاندوآب را در کارنامه خود دارد.



نعمتی هم از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بوده و بیش از 7 سال است که سمت معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه را بر عهده دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته