دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1396 - 10:45

رقابت 1000 تیم دانش‌آموزی این هفته در دانشگاه شریف

بیست و دومین مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) با حضور بیش از 1000 تیم دانش‌آموزی، روز پنج‌شنبه 10 اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر : 262977

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه شریف، بیست و دومین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف برای شناسایی و هدایت استعداد‌های دانش‌آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری ایشان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندیهای علمی و عملی داخلی، در تجربه یک کار گروهی شیرین طی روزهای10 و 11 اسفندماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.


این مسابقات و جشنواره که بزرگترین فستیوال دانش آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL می باشد، با حضور بیش از سه هزار دانش‌آموز از 100 شهر کشور در بیش از ۶۰ بخش متنوع، در رشته های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، ماشین‌های سوخت شیمیایی و برنامه‌نویسی اندروید، طراحی سه بعدی و ... در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.


این مسابقات در رشته‌های رباتیک (آتش‌نشان، فوتبالیست، جنگجو، پارک نوری، تعقیب و گریز رالی، انباردار، بازوهای رباتیک، فرهنگ ترافیک، ماز، مدیریت بحران، تعقیب خط، شی جمع کن مغناطیسی، ترابری استاراتژیک، جابه جایی توپ ها اورانیوم، خانه دار) ، هوافضا(گلایدر بدون سازه و سازه دار، هاورکرافت، پهباد عمود پرواز) ، علوم پایه (نانو شیمی، زیست فناوری، نجوم، چرتکه، ماشین‌های سوخت شیمیایی (کمیکار)، آزاد، المپیاد بازی‌های خلاق، طراحی و شبیه سازی سه بعدی و برنامه نویسی اندروید برگزار خواهد شد.


همچنین 30 بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات نادکاپ شریف بوده است و این مسابقات با شرکت1000 تیم دانش‌آموزی از سراسر کشور در روزهای 10 و11 اسفند سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.nadcup.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته