دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1396 - 16:07

تسلیت روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سقوط هواپیما تهران- یاسوج

رئیس ، هیات رئیسه ، اعضای هیات علمی، استادان، دانشجویان و کارمندان واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی سقوط هواپیمای مسافربری تهران_یاسوج را تسلیت گفتند.
کد خبر : 262383

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر پرویز احدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر در پی جان باختن تعدادی از هموطنانمان و همچنین سه تن از همکاران سازمان مرکزی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج پیام تسلیتی منتشر کرد.
متن پیام به این شرح است:‌ سانحه تلخ و مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج که موجب آسمانی شدن ٦٦ تن از هموطنان عزیزمان شد، قلب و خاطر همه ملت ایران را بشدت آزرد و ما را داغدار مسافران ابدی این پرواز کرد


این حادثه جانسوز موجب فقدان جمعی از نخبگان و افراد شایسته علمی، فرهنگی و ورزشی کشورمان از جمله سه تن از همکاران ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی شد که سنگینی این غم را دو چندان می کند


اینجانب با تسلیت این غم سنگین به ملت ایران بخصوص خانواده های داغدار و آرزوی صبر برای آنان، از درگاه خداوند قادر و متعال برای روح مسافران فقید این پرواز، رحمت واسعه الهی و آرامش ابدی مسالت می نمایم .


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس درگذشت جمعی از هموطنان و نیز چند تن از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت. در پیام دکتر عباسپورآمده است: خبر درگذشت جمعی از هموطنان عزیز و تنی چنداز اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی موجب تاثر و تالم امت شریف ایران و نیز بنده حقیر شد.


اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات رئیسه،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس این مصیبت بزرگ را به رهبر عظیم الشان انقلاب، خانواده های داغدیده، خانواده دانشگاه آزاد اسلامی و تمام ملت ایران تسلیت عرض کرده از خداوند منان برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازمندگان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.


رئیس، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر در پی سقوط هواپیمای تهران - یاسوج متن پیام تسلیتی منتشر کردند.


متن پیام به این شرح است: مشیت الهی براین تعلق گرفت که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست .


خبر درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز خصوصا سه تن از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی چنان جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.


با نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، خصوصا خانواده‌های محترم داغدار صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای آن جان باختگان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواهانیم .






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته