دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1396 - 17:14
راهپیما به آنا خبر داد؛

حمله خونین دانش‌ آموز به معلم در پایتخت / اطلاعات نادرست دانش‌آموز در پرونده مدرسه

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه روز گذشته دانش‌آموزی در منطقه 16 معلم خود را با ضربه چاقو زخمی کرد، گفت: آدرس قید شده در پرونده وی اشتباه بوده و دانش‌آموز ضارب هم‌اکنون متواری است.
کد خبر : 262117

علیرضا راهپیما، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حمله دانش‌آموزی در منطقه 16 به معلمش، اظهار کرد: این دانش‌آموز بعدازظهر روز گذشته با چاقو به معلم خود حمله کرده و زخم‌های سطحی را روی صورت وی به وجود آورده است.


وی با بیان اینکه این دانش‌آموز در دوره اول متوسطه مشغول به تحصیل است، تصریح کرد: گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که دانش‌آموز مذکور احتمالا موادمخدر (روانگردان) استفاده کرده است.


رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه تلاش شد تا با پدر و مادر این دانش‌آموز تماس برقرار شود، اما به دلیل درست نبودن آدرس قید شده در پرونده‌اش این موضوع میسر نشد، افزود: دانش‌آموز هم‌اکنون متواری است و هیچ اطلاعاتی از او در دست نداریم.


به گفته راهپیما، معلم مذکور شب گذشته پس از اینکه صورتش را بخیه زدند، به دلیل حضور در کلاس‌های بزرگسالان خواست تا از بیمارستان مرخص شود.


وی در پاسخ به این سوال که آیا دانش‌‌آموز و معلم زخمی از قبل با یکدیگر دارای مشکل بودند، گفت: خیر، به هیچ‌وجه. آنطور که مشخص است دانش‌آموز به دلیل مصرف موادمخدر در شرایط عادی به سر نبرده و متوجه نبوده که چه کاری انجام می‌دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: چاقو
ارسال نظر
قالیشویی ادیب