دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امضای نخستین تفاهمنامه استانی همکاری واحد مراغه و شرکت آتی‌ساز

معاون پژوهش و فناوری واحد مراغه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این واحد دانشگاهی و شرکت ساختمانی آتی‌ساز خبر داد.
کد خبر : 26204

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد مهمان‌نواز اظهار کرد:‌پیرو برگزاری همایش ملی عمران در واحد مراغه و رایزنی با شرکت‌های معتبر ملی در راستای افزایش همکاری علمی و عملی، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه و شرکت ساختمانی آتی‌ساز منعقد شد.


وی گفت: این تفاهم‌نامه به منظور توسعه همکاری، ارائه خدمات علمی و گسترش بازآموزی و ارتقاءعلمی نیروی متخصص، مابین شرکت آتی‌ساز و دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با نگاه توسعه و تربیت نیروی فنی کارآمد در راستای ارتقاءکمی و کیفی ساخت و ساز در کشور و به منظور استفاده بهینه ازظرفیت‌های علمی امکانات واحد مراغه، مابین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه و مدیرعامل شرکت آتی‌ساز توافق و با امضاء طرفین مبادله شد.


معاون پژوهشی واحد مراغه اهداف این تفاهم نامه را ارائه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی به شرکت آتی‌ساز از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با توجه به وجود امکانات کافی از جمله فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی مجهز و اساتید مجرب، برگزاری دوره‌های بازآموزی و مهارت فنی و اجرایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برای اعضای شرکت در رشته عمران و در صورت موفقیت، گسترش آن در دیگر رشته‌ها ازجمله معماری، شهرسازی، مکانیک، برق و نقشه برداری، امکان استفاده از پتانسیل‌های شرکت آتی ساز برای انجام بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان رشته‌های مرتبط واحد و پذیرش دانشجوی پژوهش محور در مقطع دکترا از بین مهندسین حائز شرایط شرکت آتی ساز در راستای ضوابط دانشگاه برشمرد.


مهمان‌نواز افزود: طرفین با امضای این تفاهم‌نامه، حد اعلای تلاش خویش را در راستای گسترش توان امکانات بالقوه در راستای حل مشکلات و معضلات موضوع تفاهم‌نامه مبذول داشته و از هیچ سعی و کوششی در این مورد خودداری نخواهند کرد. ضمنا مدت این تفاهم نامه ۲ سال تعیین و بلا فاصله پس از امضا قابل اجرا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته