دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه مراغه:

روحانیت و دانشگاهیان در نظام جمهوری اسلامی نقش راهبردی و کلیدی دارند

امام جمعه شهرستان مراغه با بیان اینکه روحانیت و دانشگاهیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش راهبردی و کلیدی دارند، گفت: انقلاب اسلامی احیاگر تفکر دینی بود و این اسلام امروز در سرتاسر نقاط در حال گسترش و ترویج است.
کد خبر : 2619

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آیت الله محمد پورمحمدی در همایش بزرگ دانشگاهیان مراغه با اعلام برائت از مشرکین و بدخواهان دین مبین اسلام و اعلام انزجار از هتاکان به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت و تبریک دهه فجر و پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی احیاگر تفکر دینی بود و این اسلام امروز در سرتاسر نقاط در حال گسترش و ترویج است.


عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتیبانی این ملت رشید و بصیر و همچنین با داشتن یک رهبری هوشمند و مقتدر توانسته از تمامی تهدید‌ها با قدرت و اقتدارعبور کرده که جای شکرگزاری است.


امام جمعه مراغه اظهار کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این نظام بر آمده از خون شهدا را دارند ولی تا الان تمام نقشه‌ها واهداف شوم آن‌ها نقش بر آب شده است..


وی ادامه داد: امروز روحانیت و دانشگاهیان در این نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش راهبردی و کلیدی را دارند و شما دانشجویان و دانشگاهیان امروز وظیفه بسیار سنگین و حساسی داشته و تلاش کنید که ارتباط خود را با آحاد مردم حفظ کنید.


محمدی به بیان جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از برکات انقلاب اسلامی بوده و نطفه این شجره طیبه در تریبون نماز جمعه تهران با خطبه آیت الله هاشمی رفسنجانی شروع شد و با لطف و عنایت الهی و تبرک امام (ره) گسترش پیدا کرد.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با داشتن ۶ هزار دانشجو و ۱۸ هزار فارغ التحصیل و ۱۱۰رشته کارنامه خوبی از خود به برکت انقلاب اسلامی در این شهرستان نشان داده است.


خواستن برای ملت ایران به مثابه توانستن است


رئیس واحد مراغه هم به عنوان دیگر سخنران این مراسم که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برگزار شد، گفت: اکنون در ۳۶ امین طلوع بهار آزادی و جشن پیروزی ملت شریف ایران و در سایه نظام شکوه‌مند انقلاب اسلامی، مردم غیرتمند ایران، سربلند و غرور آفرین بر قله‌های رفیع علم، تکنولوژی و پیشرفت و سازندگی پای می‌گذارند تا دشمنان قسم خورده این مرزو بوم بدانند که خواستن برای این ملت به مثابه توانستن است.


دکتر محمدرضا ولیلو با تأکید بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اطاعت از ولایت فقیه افزود: دانشمندان ما در عرصه‌های مختلف علوم فضایی، تکنولوژی، پزشکی، بیو تکنولوژی، نانو و کشاورزی به افق‌های روشنی در جهان دست یافته‌اند. ما ملتی توانمند، صبور، آگاه و پر افتخاریم که همواره در کنار هم بوده‌ایم و هیچ قدرت استعماری و استکباری جرأت تعدی به ایران عزیز را ندارد.


وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تعاملات سازنده‌ای که ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده با دولت تدبیر و امید دارد، در این شهرستان دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزشی با همراهی سایر واحد‌های دانشگاهی افق‌های روشنی با گسترش مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان برای منطقه رقم زند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته