دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار دانشگاهیان

امام جمعه بناب: استادان دانشگاه، انسان‌های بزرگ و ذخیره برای نظام اسلامی تربیت کنند

امام جمعه بناب خطاب به دانشگاهیان گفت: شما مسئولان نظام اسلامی باید از تمام امکانات و فرصت‌ها و نعمت امنیت استفاده کنید تا انسان‌های صالح و الهی تربیت کنید. اکنون این فرصت در اختیار شماست و باید از آن به نحو احسن استفاده کرده تا انسان‌های بزرگ و ذخیره برای نظام اسلامی تربیت کنید.
کد خبر : 26185

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام باقری بنابی در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان و در دیدار با هیئت رئیسه واحد بناب، با تبریک ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه عزیز برکات سماوی خداوند سرازیر است و خداوند متعال با اندک بهانه‌ای بندگان سرا پا تقصیر خود را مورد لطف و رحمت قرار می‌دهد.


وی اتکال به خداوند را رمز موفقیت امام خمینی(ره) دانسته و افزود: با توجه به آیات نورانی قرآن کریم، فقط یاد و ذکر خداوند متعال است که می‌تواند اطمینان قلبی را در انسان ایجاد کند. اگر انسان خداوند را وکیل خود قرار دهد، تمام گره‌ها برای او باز خواهد شد و مورد لطف و عنایات ویژه خداوند قرار خواهد گرفت. امام خمینی(ره) نیز با همین قدرت توانست جهان را تحت تأثیر قرار داده و نظام شاهنشاهی 2500 ساله را سرنگون سازد.


امام جمعه بناب، انقلاب اسلامی را فرصتی برای تربیت جوانان متعهد و متخصص دانسته و ادامه داد: شما مسئولان نظام اسلامی باید از تمام امکانات و فرصت‌ها و نعمت امنیت استفاده کنید تا انسان‌های صالح و الهی تربیت کنید. اکنون این فرصت در اختیار شما است و باید از آن به نحو احسن استفاده کنید تا انسان های بزرگ و ذخیره برای نظام اسلامی تربیت کنید.


در ابتدای این جلسه، سرپرست دانشگاه دکتر احمد امیری گزارش مختصری از وضعیت موجود واحد از جمله فعالیت های فرهنگی در ماه مبارک ارائه داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته