دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور تیم دانشجویی اینترنت اشیا واحد آذرشهر در نمایشگاه تخصصیIoTex 2018

تیم دانشجویی اینترنت اشیا دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر به عنوان یکی از منتخبین شمالغرب کشور در نمایشگاه تخصصیIoTex 2018 همزمان با برگزاری سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا شرکت کرد.
کد خبر : 261690

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم اینترنت اشیا واحد آذرشهر در سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا و نمایشگاه تخصصیIoTex 2018 حضور یافت. این تیم متشکل از دانشجویان رشته کامپیوتر سعید اسلامی، وحید حبیب‌زاده و هاجر دهقانی، مهری طالب‌زاده و فاطمه طالب‌زاده به سرپرستی دکتر حسن اصیل و دکتر رضا تیمورزادگان از اعضای هیات علمی گروه کامپیوتر است که سعید اسلامی و وحید حبیب زاده به نمایندگی از تیم در این نمایشگاه حضور یافتند.


همزمان با این نمایشگاه تیم‌های اینترنت اشیا از مناطق کشور که در منطقه خود حائز رتبه‌های اول تا سوم شده بودند به رقابت پرداختند در این میان تیم واحد آذرشهر به عنوان ده استارتاپ موفق طرح خود را ارائه کرد.


تیم اینترنت اشیا دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر با دو طرح لباس هوشمند و کیف هوشمند در لیگ اینترنت اشیا شمال غرب که همزمان با پنجمین نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی در تبریز برگزار می‌شد، شرکت کرده و پس از ارائه طرح‌ها در پیش رویداد، هر دو طرح واحد آذرشهر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که در این مرحله نیز پس از برگزاری ارائه‌ها با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات استان، مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری، روحانی‌نژاد مدیر فروم اینترنت اشیا کشوری و جمعی از داوران، طرح کیف هوشمند با کاربرد بهبود امنیت، کمک به رشد سلامتی و رشد تحصیلی دانش‌آموزان توانست مقام دوم لیگ را به خود اختصاص دهد.


اینترنت اشیا، یک بستر کاری گسترده نوآوری باز است و همانطور که از تعریف و کارکرد اینترنت اشیا مشخص است، این لیگ بستری برای رشد ایده‌های نوآورانه است و می‌تواند به عنوان نقطه عطفی در اتصال شرکت‌‌ها و سازمان‌‌های بزرگ با کارآفرینان و نوآوران باشد.


لیگ اینترنت اشیا با تمرکز بر طرح‌‌های نوآورانه و با هدف شناسایی تیم‌‌‌های توانمند شهرستانی در حوزه هوشمندسازی و ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا(IOT) فعالیت خود را انجام می‌‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته