دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1396 - 13:06
پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می‌کند؛

سمینار فرصت‌های بین‌المللی پروژه‌های اراسموس پالاس

سمینار بین‌المللی "فرصت‌های بین‌المللی پروژه‌های اراسموس پالاس" روز دوشنبه هفتم اسفند‌ماه به همت پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می‌شود.
کد خبر : 261369

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، این سمینار در راستای پروژه بین‌المللی اراسموس پالاس اتحادیه اروپا و با همکاری‌های علمی دانشگاه مالاگا اسپانیا برگزار می‌شود. در این سمینار یک‌روزه Dr.M.Olga Guerrero-Pérez سخنرانی علمی تحت عنوان "تکنیک‌های اوپراندو " برگزار می‌کند.


همچنین کارگاه علمی بین‌المللی تحت عنوان " فتوالکترون پرتو ایکس" با سخنرانی Prof.Dr.Enrique Rodríguez Castellón همان روز برگزار می‌شود.


متقاضیان می‌توانند تا تاریخ اول اسفند ماه سال جاری درخواست خود را به ایمیل b.aghabarari@merc.ac.ir ارسال کنند. برای افراد ثبت‌نام کننده در سمینار و کارگاه گواهی صادر می‌شود.


به گزارش خبرنگار آنا "ارسموس پلاس" برنامه اتحادیه اروپا در حوزه‌های آموزش، تربیت، ورزش و جوانان است، برنامه‌ای جدید است که از سال ۲۰۱۴ آغاز شده و تا سال ۲۰۲۰ ادامه دارد. مزیت این طرح نسبت به اراسموس فراگیری آن است. اراسموس بر تحرک دانشجویان و کارکنان، بین دانشگاه‌ها متمرکز است درحالی‌که "اراسموس پلاس" هم به موضوع تحرک دانشجویان تاکید دارد و هم فرصت‌های تحصیلی، کارآموزی و کار داوطلبانه را به دانشجویان فنی‌و‌حرفه‌ای، کارآموزان، آموزگاران، کارگران جوان و داوطلبان می‌دهد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته