دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدرس واحد پارس‌آباد مغان برای اجرای برنامه‌های قرآنی راهی عراق می‌شود

مدرس واحد پارس‌آباد مغان و حافظ کل قرآن که دارای افتخارات قرآنی در سطح استان و کشوری است و از قاریان برتر کشوری محسوب می‌شود، برای انجام برنامه‌های قرآنی راهی کشور عراق می‌شود.
کد خبر : 26060

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ولی شجاعی به انتخاب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شورای عالی قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از روز پانزدهم تا آخر ماه مبارک رمضان در شهرهای بغداد، کاظمین، نجف، کربلا و برخی دیگر از شهرهای کشور عراق برنامه قرآنی اجرا خواهد کرد.


این قاری و استاد قرآن را در این سفر دو نفر دیگر از استادان برجسته کشورمان به نام‌های ایزد پناهی از استان تهران و فلاحی از استان گیلان همراهی خواهند کرد.


شجاعی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد مغان، مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، حافظ کل قرآن و دارای مدرک درجه ۳ قرائت قرآن از شورای عالی قرآن وزارت ارشاد است که توانسته افتخاراتی درسطح کشور و استان در زمینه قرآن برای شهرستان پارس‌آباد کسب کند.


آیین بدرقه این قاری در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس واحد پارس‌آباد و اعضای شورای فرهنگ عمومی پارس‌آباد برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته