دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1394 - 11:06
در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ارائه شد:

انتشار 9 عنوان نشریه قرآنی از سوی واحد تهران مرکزی

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت:‌ معاونت فرهنگی اجتماعی واحد تهران مرکزی با انتشار 9 عنوان نشریه قرآنی بیشترین نشریه منتشرشده قرآنی در بین موسسات آموزش عالی و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور را دارد.
کد خبر : 26043

اسدالله بیات، مسئول غرفه آثار پژوهشی قرآنی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: واحد تهران مرکزی به همراه واحد کرج به عنوان دو واحد نمونه و فعال از جهت فعالیت‌های قرآنی در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده شده است و با برپایی غرفه با همکاری اداره کل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضوری گسترده و فعال دارند.


وی افزود: حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد تهران مرکزی در این نمایشگاه، آثار پژوهشی قرآنی دانشجویان و استادان در بخش‌های پایان‌نامه‌های قرآنی، نشریات قرآنی و تالیفات قرآنی را به بازدیدکنندگان معرفی و ارائه می‌کند.


بیات خاطرنشان کرد: 140 عنوان پایان‌نامه، 60 عنوان کتاب و 50 عنوان نشریه قرآنی برگزیده از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور برای معرفی به بازدیدکنندگان در غرفه واحد تهران مرکزی به نمایش گذاشته شده است.


وی گفت: واحد تهران مرکزی با انتشار 9 عنوان نشریه قرآنی بیشترین نشریه منتشرشده قرآنی در بین همه موسسات آموش عالی و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور را دارد.


بیات ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این واحد در نمایشگاه قرآن کریم می‌توان از برگزاری کارگاه ورک‌شاپ کتبیه‌نویسی و نقاشی خط از سوی رضا تقی‌پور دانشجوی دانشکده هنر و معماری واحد به مدت هفت شب و اهدای آثار خلق‌شده به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان و برگزاری نشست تخصصی با عنوان رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه قرآن کریم نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته