دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1394 - 17:16
بابایی خبر داد

تولید پودر مس در سطح انبوه از مهر 94 توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با توجه به فعالیت‌های دانش‌بنیان این واحد دانشگاهی از تولید پودر مس در سطح انبوه از مهر 94 خبر داد.
کد خبر : 26005

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر مجتبی بابایی در مراسم تقدیر از زحمات 30 ساله رضا ملکی مسئول دفتر ریاست واحد تویسرکان که به مرتبه‌ بازنشستگی نائل شد، گفت: برای وی و خانواده‌شان بهترین­‌ها را آرزو می‌کنیم و امیدوار هستیم که هم واحد تویسرکان و هم جامعه ما بتواند از تجربیات ارزنده ملکی که در طول این مدت با درایت و تعهد خدمتی صادقانه را به این مجموعه دانشگاهی ارائه کرد، استفاده کنیم؛ هرگز زحمات وی را فراموش نخواهیم کرد.


دکتر مجتبی بابایی به بیان و توصیف بخشنامه جدید سازمان مرکزی و طرح تجمیع 1 و 2 پرداخت و با ابراز امیدواری از اجرای این طرح‌ها که نتیجه ساعت‌ها کار کارشناسی در سطح سازمان مرکزی دانشگاه آزاد است،‌ اظهار کرد: اجرای طرح تجمیع 2 باعث صرفه جویی میلیاردها تومان در دانشگاه می­‌شود و به تبع آن و در راستای صرفه­ جویی و درآمدزایی واحد­های دانشگاهی، واحد تویسرکان نیز با اجرای بخشنامه جدید سازمان و ورود به عرصه مباحث دانش‌بنیان به یاری خدا و همت سایر همکاران از اول مهر امسال تولید پودر مس در سطح انبوه را به اجرا درخواهد آورد.


وی افزود: در کنار دیگر فعالیت‌های اقتصادی، تلاش برای جذب دانشجو و تأسیس رشته­‌های جدید جزء اولویت­‌های آموزشی و اقتصادی ادامه دارد که در این زمینه نیز می‌­توان از تصویب و نهایی شدن دو رشته ارشد حسابداری و زبان انگلیسی که از مهر دانشجو می­‌پذیرد، نام برد.


رضا ملکی در این مراسم از همه همکاران حلالیت طلبید و از همکاران سابق واحد تویسرکان نیز که در گذشته در این واحد فعالیت می‌کردند و به بدرود حیات گفته‌­اند، یاد کرد و یرای دیگر کارکنان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.


در پایان این مراسم با اهداء یک جلد کلام‌الله قرآن مجید، لوح سپاس و هدیه از کارمند بازنشسته‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته