دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1396 - 10:20
حماسه تماشایی/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی استان تهران:

تبدیل‌شدن ایران به کشور گردشگری سلامت از برکات انقلاب است

دکتر سیدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی استان تهران گفت: پیش از انقلاب کادر پزشکی اکثر بیمارستان‌های ایران از کشورهای خارج بودند که سطح علمی پایینی داشتند اما به برکت انقلاب و با افزایش قدرت علمی دیگر نیاز به اعزام بیمار به دیگر کشورها نیست.
کد خبر : 259763

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در سی‌و‌نهمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی مانند هرسال با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان، تماشایی شده است. تشکل‌های دانشجویی و اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی برای هرچه با‌شکوه‌تر برگزار شدن این روز، غرفه‌هایی در مسیر راهپیمایی برپا کرده‌اند و برنامه‌های متنوعی برای راهپیمایان در نظر گرفته‌اند.


در این غرفه بنر بزرگی خطاب به قوای سه‌گانه تدارک دیده شده است که مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن مطالبات و دغدغه‌های خود را بر روی آن می‌نویسند. همچنین فضایی تعبیه شده است که راهپیمایان می‌توانند شعار مورد‌نظر خود را بنویسند و با خود در طول مسیر حمل کنند که با استقبال خوبی از طرف اقشار مختلف مردم نیز همراه بوده است.



اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نیز روبه‌روی درب اصلی دانشگاه تهران غرفه خود را علم کرده‌اند. اعضای این اتحادیه فعالیت‌های متنوع فرهنگی را تدارک دیده‌اند که از آنها می‌توان به جمع آوری مطالبات مردم٬ توزیع نشریه خبرنامه دانشجویی متعلق به این اتحادیه و ارائه گزارش عملکرد اتحادیه اشاره کرد. همچنین تعدادی از دانشجویان عضو اتحادیه دفتر تحکیم وحدت شعارنوشته‌هایی حاوی مطالبات مردمی را به نمایش گذاشته‌اند.


در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نهالی به صورت نمادین که یادآور نهال انقلاب است توزیع می‌شود. توزیع نشریه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر فعالیت‌های این غرفه است.


دکتر سیدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برکت انقلاب در حوزه پزشکی گفت: پیش از انقلاب کادر پزشکی اکثر بیمارستان‌های ایران از کشورهای خارج بودند که سطح علمی پایینی داشتند اما به برکت انقلاب دانشگاه‌های علوم پزشکی ایجاد شد و ایران نه تنها از پزشکان دیگر کشورها استفاده نمی‌کند بلکه با افزایش قدرت علمی دیگر نیاز به اعزام بیمار به دیگر کشورها نیست و حتی ایران به عنوان کشور توریست پزشکی در منطقه شناخته می‌شود.


دانشگاه آزاد اسلامی با برپایی غرفه‌هایی در طول مسیر راهپیمایی برنامه‌های فرهنگی و خدمت‌رسانی برای راهپیمایان تدارک دیده‌اند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته