دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1394 - 10:00

اجرای طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد استان قزوین/ اسامی روسای شوراهای تخصصی

معاون اداری و مالی واحد قزوین از اجرای طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین خبر داد و گفت: دبیرخانه و شوراهای تخصصی استان آغاز به کار کردند.
کد خبر : 25963

محمدهادی جعفری، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین درباره اجرای طرح تجمیع 2 به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: دکتر هادی سرگل‌زائی به عنوان رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد استان قزوین منصوب شده و این دبیرخانه فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین فعالیت‌های اصلی، طبق بخشنامه به واحد قزوین درحال انتقال است.


جعفری در تشریح این موضوع گفت: کمیسیون‌های تخصصی واحد‌های دانشگاه آزاد استان قزوین تشکیل شده است و روسای آن منصوب شدند. با تاکید رئیس دانشگاه آزاد قزوین، دکتر موسی خانی، ازهفته جاری جلسه کمیسیون‌ها برگزار می‌شود.


وی همچنین افزود: با سیاست‌های که رئیس عالی دانشگاه‌ آزاد اسلامی، دکتر میرزاده درباره اجرای این طرح‌ در استان‌ها داشتند تمام تغییرات بدون وقفه پی‌گیری می‌شود و طبق روند پیش‌بینیشده جلو می‌رود.


معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد قزوین با اشاره به فعالیت‌های مالی ستاد استان ادامه داد: تنها در بخش مالی ستاد استان، تعیین و تکلیف اموال ستاد و بستن حساب‌ها کاری صورت نگرفته است که طبق برنامه‌ریزی، باید با حضور نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد انجام شود.


جعفری با تاکید برشروع کار دبیرخانه خاطر نشان کرد: روسای کمیسیون‌های تخصصی نیز طبق برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده شروع به کار کردند و امور مربوط به ستاد استان، واحدها و تمام فعالیت‌های مشخص شده در سطح استان به واحد مرکزی قزوین و دبیرخانه منتقل شده است.


معاون اداری دانشگاه آزاد قزوین طرح تجمیع 2 را یکی از راهکارهای هوشمندانه برای کاهش‌ هزینه‌ها دانست و گفت: در گذشته تشکیلات زائدی وجود داشت که باعث هزینه‌های اضافی بود اما با اجرای این طرح کارها با نیروی انسانی کمتر، هزینه‌های کمتر، سرعت و کیفیت بیشتری انجام می‌شود که امید داریم منشا خیر و برکت برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باشد.


اسامی روسای شوراهای تخصصی استان قزوین


رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین: هادی سرگل‌زائی


رئیس شورای تخصصی زنان فرهیخته : سیدزهرا موسوی


رئیس شورای تخصصی آموزشی: اسماعیل زینالی


رئیس شورای تخصصی اداری و مالی: محمدهادی جعفری


رئیس شورای تخصصی عمرانی: محمد حسین اسدی


اسامی روسای کمیسیون های فرهنگی، پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان متعاقبا اعلام می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته