دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیدار دانشگاهیان واحد بندرعباس با خانواده شهدا و جانبازان

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منزل چند شهید و جانباز دفاع مقدس حضور یافتند.
کد خبر : 259494

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این دیدار که به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بندرعباس و با حضور مهدی باقری دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و جمعی از مسئولان این دانشگاه برگزار شد، یک بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق شد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران راه انقلاب گفت: «رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، درس ایستادگی و شهادت را به ما آموخت وانقلاب اسلامی را با راه و نام امام راحل به دنیا معرفی کرد«.


مهدی باقری با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از رسیدن به درجه رفیع شهادت نیست افزود: «حفظ کرامت و شان خانواده‌های بزرگ شهدا همان پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب است که همه وظیفه داریم تا با زنده نگه داشتن و ادامه دادن راه آنها ، کشور را در برابر آسیب‌های احتمالی حفظ کنیم«.


رئیس واحد بندرعباس با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و حضور در گلزار شهدا باید سر لوحه کار در دانشگاه ودراولویت فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد تصریح کرد: «این دیدارها باید به صورت مستمر و با برنامه‌ریزی انجام شود و نباید مختص زمان و مکان‌های خاص باشد«.


وی با بیان اینکه امروز دانشگاهیان باید در زمینه علمی و اقتصادی جهاد کنند گفت: «همان‌طور که شهدا و ایثارگران در دوران جنگ با حضور فعال خود در عرصه‌های دفاعی، کشور را در برابر هجوم دشمن یاری رساندند، امروز نیز ما وظیفه داریم تا با ایستادگی در برابر مشکلات و جهاد علمی و اقتصادی خود شایستگی و توانمندی کشور عزیزمان ایران اسلامی را به دنیا ثابت کنیم «.


در ادامه این دیدار خانواده شهدا و جانبازان خاطراتی از دوران انقلاب و از حضور و رشادت‌های آنان به حاضران بازگو کردند.


در پایان این دیدار رئیس واحد بندرعباس با اهدا لوح سپاس از صبر، صلابت و بردباری خانواده‌های این شهیدان والامقام تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته