دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیری:

انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و سربلندی به ارمغان آورد/حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: انقلاب اسلامی ریشه در اعتقادات مردم دارد و برای آنان عزت و سربلندی را به ارمغان آورده است.
کد خبر : 259479

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، با بیان اینکه انقلاب اسلامی دیکتاتوری را از بین برد و مردم سالاری را ایجاد کرد، درباره دلایل حمایت و پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی، گفت: برخی از انقلاب‌ها همچون انقلاب فرانسه و روسیه مبنای مادی داشت و جغرافیای تاثیر آن محدود به زمان بود.


وی با تاکید بر اینکه اساس انقلاب اسلامی فرهنگی است، ادامه داد: انقلاب اسلامی کشورمان مادی نبود بلکه فرهنگی است و مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) خودجوش علیه استعمار و استبداد به صحنه آمدند.


معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: انقلاب اسلامی خواسته مردم و تحقق آرزوها و آمال فرهنگی آنان است و اکنون هم بر همان مبنای که شرکت گرفت، ادامه پیدا کرده است.


امیری اضافه کرد: حدود 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و همچنان مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند و در صحنه هایی که حضور آنان لازم بوده، حاضر شده‌اند.


وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ریشه در اعتقادات مردم دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.


معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره تحقق شعارهای انقلاب اسلامی، گفت: قبل از انقلاب هیچ موردی در کشور براساس خواست مردم پیش نمی‌رفت و نظام طاغوتی برای هر کاری از آمریکا و اذنابش اجازه می‌گرفت.


امیری با تاکید بر اینکه خواسته و شعارهای مردم در دوران انقلاب در قانون اساسی آمده و بخش‌های زیادی از آنها محقق شده است، گفت: امروز ایران استقلالی به معنای تمام و کمال دارد و بیگانگان اجازه دخالت در امور کشورمان را ندارند.


وی با اشاره اینکه مردم قبل از انقلاب اجازه تعیین حاکمان خود را نداشتند، گفت: بعد از انقلاب اسلامی مردم عزتمندانه سرنوشت خود را رقم زدنند و کارگزاران خود را انتخاب کرده و می‌کنند.


معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند و توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته