دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده بسیج دانشجویی واحد مرند معرفی شد

مراسم تکریم غلام رضا مجیدی فرمانده سابق و معارفه علی صفائی فرمانده جدید بسیج دانشجویی حوزه شهید علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با حضور رئیس دانشگاه، جانشین فرمانده بسیج دانشجویی استان، مدیر فرهنگی و مسئول دفتر بسیج دانشجویی برگزار شد.
کد خبر : 259045

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس واحد مرند در این مراسم گفت: دانشگاه‌ یکی از مراکز مهم فرهنگی و آموزشی است که می تواند در تحقق اهداف و برنامه های بسیج در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، عقیدتی، علمی و پژوهشی موثر واقع شود.


دکتر علی رضایی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی که نامش با اسلامی عجین شده با نظر مبارک حضرت امام (ره) و مولود انقلاب اسلامی ایران بوده و بسیج دانشجویی نیز یکی از این موارد است و وجود بسیج یادآور تلاش و از جان گذشتگی و ایثار است.


حسن امینی جانشین بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی هم با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) گفت: باید فرهنگ بسیجی بودن و توسعه بسیج در زمینه‌های علمی و فرهنگی تلاش کرد که امیدواریم دانشجویان بسیجی در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.


وی افزود: بسیج وظیفه دارد برای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه به خدا توکل کند و تلاش نماید که در این مسیر پیروزی است.


در ادامه از زحمات غلام رضا مجیدی قدردانی و در حکمی علی صفایی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند معرفی شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته