دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1394 - 12:21

معاون دانشجویی واحد یادگار امام(ره) شهرری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

معاون دانشجویی و عضو هیئت علمی گروه آموزشی شیمی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری موفق شد با کسب شایستگی علمی و پژوهشی با حکم دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه خود را از استادیاری به دانشیاری ارتقا بخشد.
کد خبر : 25893

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی مظلومی‌فر توانست با تلاش علمی و پژوهشی خود با پیشنهاد کمیته منتخب این واحد دانشگاهی و موافقت هیئت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه علمی خود را به دانشیاری ارتقا بخشد.


در این حکم که از سوی رئیس دانشگاه صادر شده آمده است: موضوع ارتقای علمی شما در چهل و ششمین نشست مورخ 93/12/3 هیئت ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت که با تبریک ار تاریخ 93/12/5 به مرتبه دانشیاری ارتقا می‌یابید.


در ادامه این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تائیدات خداوند تبارک و تعالی، منشاءخدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.


این دانشیار دانشگاه دارای 5 مقاله ISC و 26 مقاله ISI و تعداد 2 عنوان کتاب با عنوان‌های روش‌های جداسازی و طیف سنجی و روش‌های آنالیز زیست محیطی را در کارنامه خود دارد و تاکنون نیز در سمت‌های معاون دانشجویی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، معاون آموزشی واحد اسلامشهر، رئیس دانشکده علوم و فنون دریائی واحد تهران شمال و مدیرگروه کارشناسی ارشد شیمی فعالیت داشته است.


مظلومی که دارای دکتری شیمی با گرایش شیمی، تجزیه است تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از 62 عنوان پایان‌نامه در حوزه‌های شیمی و محیط زیست در دوره‌های ارشد و دکتری را بر عهده داشته و 5 عنوان طرح‌های پژوهشی وی خاتمه یافته و یا در حال اجرا است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته