دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1396 - 11:49

کارنامه آزمون فراگیر دانشگاه پیام‌نور منتشر شد

سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه نهایی آزمون دوره کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور را منتشر کرد.
کد خبر : 258759

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نمره کل تراز نهایی براساس 80 درصد نمره کل حاصل از میانگین وزنی نمرات دروس امتحانی و 20 درصد معدل مقطع کارشناسی پس از تراز حاصل شده است.


بر اساس ضوابط لازم است دورسی که دارای نمره کمتر از 12 است در مدت مجاز تحصیل با رعایت پیش‌نیاز دروس دریافت و با موفقیت(کسب حداقل نمره 12) گذرانده شود.


درج عدد 1 (یک) در ردیف نتیجه کارنامه، به منزله عدم دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنما و اطلاعیه مربوط به این آزمون است.


درج عدد 2 (دو) در ردیف نتیجه به منزله آن است که دانش‌پذیر رزمنده یا ایثارگر حداقل نمره علمی لازم را در سهمیه مربوطه ندارد و رتبه در سهمیه آزاد درج شده است.


درج عدد 3 (سه) در ردیف نتیجه به منزله آن است که دانش‌پذیر در سهمیه مجاز دیگری بجز سهمیه نهایی پذیرفته شده و رتبه مندرج، در سهمیه قبولی درج شده است.


درج عدد 4 (چهار) در ستون نتیجه بدین معنی است که دانش‌پذیر در این کد رشته محل دارای حداقل نمره قبولی است و هیچ داوطلبی در این کد در سهمیه مربوطه پذیریش نشده است.


درج ستاره ( * ) در ردیف نتیجه نشانگر آن است که دانش پذیر در آن کد رشته محل پذیرفته شده است.


ملاک نهایی پذیرش بر اساس سهمیه و نمره کل تراز نهایی است.


معدل نهایی اعمال شده برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی نا‌پیوسته، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا‌پیوسته است.


مدت جبهه دانش پذیر رزمنده در نمره کل تراز نهایی لحاظ شده است


کارنامه فقط برای اطلاع دانش‌پذیر است و هیچگونه ارزش دیگری ندارد.


تغییر رشته و انتقال بر اساس مقررات آموزشی دانشگاه پیام‌نور امکان‌پذیر است و ارتباطی با سازمان سنجش آموزش کشور ندارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته