دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1396 - 12:38
اکران «چهارراه استانبول» برای خادمین شهر؛

آتش‌نشانان تهرانی نظاره‌گر فداکاری‌های خود در پلاسکو شدند

دومین شب از اکران فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ویژه خادمین شهر با اکران «چهارراه استانبول» تازه ترین ساخته مصطفی کیایی در سالن ایوان شمس همراه بود.
کد خبر : 258387

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، قریب به 300 نفر از آتش‌نشان تهرانی همراه به خانواده‌هایشان نظاره‌گر فداکاری‌ها و رشادت‌های خود در حادثه پلاسکو که تم اصلی فیلم چهارراه استانبول بود، بودند.


"محسن کیایی" بازیگر نقش اول مرد چهار راه استانبول با اشاره به استقبال خوب تماشاگران از این فیلم گفت: در روزهای اکران فیلم در جشنواره، واکنش های بسیار خوبی را از تماشاگران و نیز آتش نشانان عزیز درباره فیلم دیده شد که مایه مباهات بود.


وی با اشاره به تدبیر امسال مدیریت شهری تهران برای اکران فیلم‌های جشنواره ویژه خادمین شهر اظهار کرد: مشاغل خدماتی بسیاری هستند که ما در روزهای زندگی آنها را نمی ‌ینیم و در اتفاقاتی مانند پلاسکو و حضور آتش نشانان به چشممان می‌آیند.


این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: توجه به این گروه از مشاغل اتفاق بسیار خوبی است که باید در سایر حوزه ها نیز ادامه یابد.



همچنین در دومین شب از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر ویژه خادمین شهر همچنین فیلم «جشن دلتنگی» ساخته «پوریا آذربایجانی» به نمایش درآمد و گروهی دیگر از آتش نشانان تهرانی به تماشای آن نشستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته