دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1396 - 12:01

پلیس و دادستانی برنامه‌ای برای برخورد یا دستگیری دراویش ندارند

رئیس پلیس تهران گفت: متاسفانه برخی از افراد که در بین دراویش نفوذ کرده بودند با سوءاستفاده از رأفت پلیس دست به اقداماتی زدند.
کد خبر : 258013

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید رئیس‌ پلیس مسکو از بخش‌های مختلف پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: حضور ژنرال سرگئی پلاخیخ در تهران برای برقراری ارتباطات بیشتر میان پلیس دو کشور و همچنین دو شهر بزرگ تهران و مسکو است و این دیدار در راستای دیدارهای دوجانبه‌ای است که پیش از این پلیس ایران در سفر به روسیه انجام داده بود.


رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: بازدید رئیس پلیس مسکو در کنار تیم همراهشان از بخش‌های مختلف پلیس پایتخت، مراکز عملیات، پلیس 110، مرکز فرماندهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس ترافیک و ... بازدید خواهد کرد.


وی خاطرنشان کرد: این تبادل اطلاعات باعث می‌شود توانمندی‌های هر دو پلیس برای ارتقای امنیت هر دو شهر تهران و مسکو افزایش یابد.


رحیمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص تجمع دراویش گنابادی در منطقه پاسداران تهران خاطرنشان کرد: صراحتا اعلام می‌کنم که پلیس و دادستانی و هیچ دستگاه دیگری هیچ برنامه‌ای برای برخورد و دستگیری دراویش در تهران نداشته و نخواهد داشت ولی متاسفانه اخبار و اطلاعاتی کذب منتشر شد و رسانه‌های معاند نیز به آن دامن زدند.


وی اضافه کرد: متاسفانه به دنبال انتشار این اخبار کذب و دروغ اقدامات دیگری نیز انجام شد و متاسفانه برخی از افراد که در بین دراویش نفوذ کرده بودند با سوءاستفاده از رأفت پلیس دست به اقداماتی زدند.


وی در پاسخ به سوال دیگری درباره حضور پلیس تهران در مسکو همزمان با برگزاری جام جهانی روسیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر گروه‌های کارشناسی در حال مذاکرات هستند و احتمال حضور پلیس ایران برای همکاری در جام جهانی مسکو متصور است که البته این موضوع در حال حاضر در مرحله رایزنی بوده و قطعی نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته