دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد میانه:

ورزشکاران، الگوی اخلاقی را اصلی‌ترین هدف خود قرار دهند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه خطاب به دانشجویان ورزشکار این دانشگاه گفت:به عنوان یک مسئول به داشتن دانشجویانی همچون شما افتخار می کنم که نام دانشگاه آزاد اسلامی بویژه این واحد دانشگاهی را در میدان‌های مختلف ملی و بین المللی ورزشی بر زبان‌ها جاری و ساری می‌کنید.
کد خبر : 257740

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی سلیمی شاملو در مراسم تجلیل از میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، عضو تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی گرند اسلم چین 2018 اظهار کرد: «هر ورزشکاری باید غیر از ورزش، اخلاق را اصلی ترین هدف خود قرار دهد و اخلاق نیک، بارزترین ویژگی شماست.»


وی افزود: «ورزشکارانی که در میدان های مختلف ورزشی موفقیت و پیروزی به دست می آورند، در جامعه محبوبیت پیدا می کنند و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید.»


سلیمی ادامه داد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، آمادگی و حمایت خود را در حد توان و در چارچوب قانون و مقررات دانشگاه از همه دانشجویان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی اعلام می دارد و در آینده ای نزدیک نیز، مراسم تجلیل از ورزشکاران در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.»


پدر عرفان ناظمی و میرهاشم حسینی در خصوص حمایت همه جانبه مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و در رأس آن دکتر سلیمی رئیس واحد از فرزندانشان و سایر دانشجویان تقدیر و تشکر کردند.


نخستین دوره مسابقات گرنداسلم تکواندو چین در سال 2018 به صورت تیمی برگزار شد که تیم ملی ایران به عنوان قهرمان مسابقات جام جهانی تکواندو در این رقابت ها حضور داشت که نمایدگان ایران توانستند با پیروزی مقابل روسیه و چین عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کنند.


تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی 2017 (تیمی قهرمان جهان) موفق شد جواز حضور در این رویداد را به دست آورد. همچنین روسیه به عنوان نایب قهرمان جام جهانی، تیم چین به عنوان میزبان مسابقات و کره جنوبی نیز به عنوان تیم پیشنهادی از طرف کمیته فنی در این رقابت ها حضور داشتند.


عرفان ناظمی، میرهاشم حسینی و سعید رجبی سه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در قالب تیم ملی تکواندو در این گرنداسلم بودند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته