دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو خبر/

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با امام جمعه بیله‌سوار مغان دیدار کردند

استادان، کارمندان و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان از نزدیک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب را به وی تبریک گفتند.
کد خبر : 257726

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسین منفرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان در این دیدار با تشریح عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان و برنامه های راهبردی این واحد دانشگاهی در سطوح مختلف تحصیلی و آموزشی و بویژه جذب رشته های جدید آموزشی متناسب با نیازهای و درخواست های جوانان منطقه و عملکردهای فرهنگی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی در راستای اهداف انقلاب اسلامی و تبدیل تهدیدات به فرصت ها برای رشد علمی و فرهنگی را از اهداف اصلی دانشگاه ذکر کرد.


حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار مغان هم آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را به دانشگاهیان تبریک گفت و فراگیری علم در بین جوانان را ادامه راه شهدا و دلیرمردان 8 سال دفاع مقدس دانست و با قدردانی از عملکرد فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان بر لزوم تلاش روزافزون در این حوزه برای ارتقای منطقه و پیشرفت های جوانان ضروری عنوان کرد.


هیأت رئیسه، استادان، کارمندان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان با حضور در تپه شهدای شهر هم به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با عطرافشانی و ذکر صلوات و فاتحه یاد و خاطرات شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان بستند.



به گزارش خبرنگار آنا در این مراسم معنوی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان در با حضور در تپه شهدا و با ذکر صوات و فاتحه یاد و خاطرات شهدای والا مقام را گرامی داشتند.


دکتر حسین منفرد رئیس دانشگاه آزاد ازاد اسلامی واحد بیله سوار مغان گفت: «پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدت شهدا و ایثارگریهای ملت ولایت مدار ایران اسلامی حاصل شده است و با وجود شیاطین شرق و غرب و ادعای استیلای پوشالی امپریالیسم جهانی، پیروزی انقلاب اسلامی تجلی قدرت الهی هجهانیان را شگفت زده کرد.»


منفرد ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم راه شهیدان را سرمشق خود قرار داده و با پشتیبانی ولایت فقیه بتوانیم انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) برسانیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته