دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران خبرداد:

افزایش قیمت تا پایان فروردین ۹۷ ممنوع

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران درمورد افزایش نرخ‌ها در روزهای پایانی سال گفت: قطعا تا پایان فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ افزایش قیمت نخواهیم داشت و نرخ‌ها همچنان ثابت خواهد ماند.
کد خبر : 257403

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، مصطفی گواهی در مورد نرخ‌های آرایشگاه‌های مردانه گفت: پس از تلاش های زیاد به همراه ۴ اتحادیه دیگر و همچنین پس از جلسه‌های زیاد در سازمان صنعت، معدن و تجارت و با حمایت اتاق اصناف ایران موفق شدیم، از نرخ‌گذاری خارج شویم و قیمت‌ها را به اتحادیه واگذار کنیم تا هر واحد صنفی بر اساس هزینه‌های جاری و خدماتی که به مشتری ارائه می‌دهد، قیمت‌گذاری کند.


او در ادامه درمورد نرخ‌گذاری توسط آرایشگاه‌ها افزود: در واقع هر واحد بر اساس هزینه‌هایی چون مالیات، اجاره و محدوده‌اش و البته امکاناتی که ارائه می‌دهد، به چهار درجه یک، دو، سه و ممتاز دسته‌بندی می‌شوند. البته که آن‌ها حق ندارند هر قیمتی را تعیین کنند و سقفی برای آن مشخص می شود که این سقف در اتحادیه تعیین می‌شود.


گواهی در مورد آرایشگاه‌‌هایی که قیمت‌های بالایی دارند، گفت: بسیاری از آرایشگاه‌های مردانه، خدماتی چون ویتامینه کردن مو و صورت، شست‌وشوی مو، قهوه و آبمیوه و… دارند و تمام این‌ها موجب افزایش نرخ آن آرایشگاه خاص می‌شود.


رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه در آخر گفت: نرخ تعیین شده برای آرایشگاه‌های ممتاز، ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان است. آرایشگاه‌های درجه یک، ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان و درجه دو، ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان و درجه سه، ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان است. در حال حاضر هم به دنبال منطقه‌بندی و تعیین قیمت بر اساس منطقه‌بندی شهر تهران هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته