دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی تغییر کرد

در ششمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی از زحمات و خدمات مهندس عیسی حسین‌زاده، معاون عمرانی این دانشگاه تجلیل شد.
کد خبر : 25720

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی در این جلسه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دانشگاه در آینده خودکفایی و عدم وابستگی به شهریه دانشجویان است، اظهار کرد: در شرایط فعلی بهترین روش برای مدیریت هزینه‌ها و کاهش بوروکراسی و استفاده بهینه از نیروی انسانی، اجرای طرح تجمیع 2 است که در اکثر استان‌های کشور به اجرا درآمده تا کارهای علمی، پژوهشی، عمرانی و اداری این دانشگاه بهتر و روانتر پیش رود.


دکتر علیرضا لطفی تاکید کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یک پتانسیل بسیار مهم برای کشور و منطقه است که باید تلاش کنیم تا توسعه و پیشرفت این نهاد علمی پژوهشی و آموزشی را با ارائه ایده‌های خلاقانه مناسب و بهره‌گیری از تجربیات و آموخته‌های علمی و عملی و بومی‌سازی فناوری‌های نوین محقق ساخته و منویات مقام معظم رهبری را در حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی و آموزشی در حیطه فعالیت دانشگاهی عملیاتی کنیم.


وی با قدردانی از کارهای انجام یافته در حوزه عمرانی در زمان تصدی معاون سابق عمرانی این واحد اظهار امیدواری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در تحقق هرچه بیشتر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به ‌ویژه امور علمی و فرهنگی موفق باشد.


مهندس سجاد طلبی اکنون سرپرستی معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی را بر عهده دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته