دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1396 - 08:52
با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی صورت گرفت؛

گرامیداشت ایام الله دهه فجر در واحدهای دانشگاه آ‌زاد اسلامی

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی مانند غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ... گرامی داشتند.
کد خبر : 257149

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم گرامیداشت سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه فجر در شهرستان خرم بید برگزار شد.


این مراسم که با حضور و همراهی هیات رئیسه و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر برگزار شد از ساعت 9 صبح در ناحیه 2 صفاشهر شروع و بعد از اجرای مراسم مسئولان ادارات و نهادها و مردم شهرستان در مسجد شهدای گمنام واحد صفاشهر حضور یافتند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب، مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام انجام شد.


صادق کریمی فرماندار صفاشهر که خود از آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس است گفت: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است و باید در همه عرصه های زندگی رهرو امام، شهدا و رهبر عظیم‌الشان انقلاب و نظام باشیم.


در راستای اجرایی شدن برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه میز خدمت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر در نماز جمعه همراه با سایر مسئولان ادارات و نهادهای دولتی در حسینیه امام خمینی صفاشهر برگزار شد.


در این مراسم از ترویج برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی و توزیع فراخوان ثبت نام به دغدغه مسئولان و مردم پاسخ داده شد.


دکتر عباس قلتاش رئیس واحد صفاشهر گفت: پاسخگویی به مخاطبان و تشریح برنامه های دانشگاهی در زمینه سازی توسعه پایدار شهرستان از مهمترین دغدغه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر است.


همزمان با آغاز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به همراه کارکنان با حضور بر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس این واحد دانشگاهی بار دیگر با آرمان‎های مقدس این شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.


حجت الاسلام محمد راهداری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی واحد زاهدان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه‎الزهرا (س) و بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر به مسائل و مشکلاتی که دشمنان اسلام در ابتدای شکوفایی انقلاب اسلامی ایجاد کردند پرداخت.


پیش از این مراسم، به مناسبت ایام دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه‎الزهرا (س)، برنامه تلاوت دعای جامعه کبیره با حضور هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در مسجدالنبی (ص) این واحد دانشگاهی برگزار شد.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سومین روز از دهه مبارک فجر همگام و همراه با دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه های کشور، با حضور در حرم مطهرامام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.


مسئولان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر همگام و همراه با دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه های کشور در گرامیداشت دهه مبارک فجر، صبح امروز، شنبه 14 بهمن با حضور در حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) با مقام معظم رهبری نیز تجدید بیعت کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در حاشیه نمایشگاه آثار حضرت امام خمینی (ره) هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر دانشگاهیان با اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد.


دکتر آذر اسکندری هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه با اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) در مباحث اخلاقى، عرفانى، فقهى، اصولى، فلسفى، سیاسى و اجتماعى، را عنوان کرد.


وی گفت: در این نمایشگاه، 30عنوان از کتب و تالیفات آن امام همام در موضوعات مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته است.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با حضور در مرقد حضرت امام(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.


در آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و همگام با دانشگاهیان کشور، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) به همراه معاونان و جمع کثیری از کارکنان و استادان به منظور تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با حضور پر شور و انقلابی خود در حرم مطهر، علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت آیت الله العظمی خامنه‌ای تجدید بیعت کردند.


در این مراسم دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) با حضور در مرقد امام راحل با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، بار دیگر علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.


همایش انقلابیون فاطمی با حضور فرماندهان و اعضای شورای پایگاههای مقاومت بسیج کارمندان ادارات شهرستان مراغه در دانشگاه آزاداسلامی مراغه برگزار شد.


این همایش که بمناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی متقارن با ایام فاطمیه ترتیب داده شده بود، به همت پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزارشد.


فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات شهرستان مراغه، کامندان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه، اعضای بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان مراغه در این همایش با گرامیداشت ایام الله دهه شکوهمند فجرانقلاب اسلاامی و توسل به ائمه معصومین (ع)، معرفت شناسی انقلاب اسلامی و تبیین اندیشه های امام (ره) با بایدها و نباید های پیش روی انقلابیون و دشمن شناسی در عرصه جهانی حاضر آشنا شدند.


هیأت رئیسه و اعضای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گلزار شهدای این شهرستان را گلباران و غبارروبی کردند


در ایام دهه مبارک فجر با آئینی خاص، اعضای هیات رئسه و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایذه مزار مطهر شهدای این شهرستان را عطر افشانی و غبار روبی کرده و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.


در این مراسم که با تلاش بسیج کارکنان برگزار شد، حاضران با نثار فاتحه و تقدیم گل، یاد و خاطره‌ ی شهدا را گرامی داشتند و بار دیگر با اهداف و آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت کردند.


در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای تبیین نقش ارزشمند دانشجویان و دانشگاهیان در پیروزی انقلاب معاونان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط کریم با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب تجدید میثاق کردند.


در تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری که صبح امروز شنبه ۱۴ بهمن ۹۶ که در مرقد مطهر برگزار شد، دانشگاهیان واحد پرند و رباط کریم با اهدای تاج گل و نثار فاتحه به روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
در حاشیه این برنامه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط کریم با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی و روابط عمومی این واحد دانشگاهی، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) کرد.


در آستانه سی و نهمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .


جمعی از دانشگاهیان این واحد متشکل از رئیس واحد، معاونین ستادی، استادان، کارکنان، دانشجویان، اعضای کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی، اعضای تیم‌های ورزشی و همچنین اعضای بسیج کارکنان واحد با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل بر پایبندی خود بر اصول انقلاب و استمرار اندیشه های پاک آن یار سفر کرده تأکید کردند.


همچنین جمعی از دانشگاهیان این واحد با حضور در مزار گلزار شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس ضمن ادای احترام به روح مطهر شهدا، بار دیگر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت آرمانهای امام و شهدا را گرامی داشتند.



امروز شنبه 14 بهمن به مناسبت گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با حضور مسئولان شهری و دانشگاهیان همیشه در صحنه، برگزار شد.


دکتر صلاح خان احمدزاده رئیس واحد مهاباد عنوان کرد: انسان های انقلابی اهل جهاد و مبارزه هستند، نقطه قوت ملت ما همین رشادت طلبی، شهادت طلبی و ایثار و از جان گذشتن هاست. مردم ایران هی چوقت از اسلام زده نمی شوند، بلکه وابستگی شان بعد از گذشت 4 دهه به روحانیت که مدیریت جامعه را به عهده دارد بیشتر شده است. کشور در حال گذشتن از پیچ تاریخی ست که بزرگترین کشورهای جهان در مقابل وی ایستاده اند. انقلاب اسلامی یک شبه بوجود نیامده است تا یک شبه توسط دزدان خیابان گرد به شکست رسیده و نابود شود.


از طرف بسیج دانشجویی مسابقه کتبی هم برگزار و به قید قرعه 12 نفر برگزیده و با اهدای جوایز ارزنده ای از آنان تجلیل شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، صبح شنبه ۱۴ بهمن در مرقد مطهر امام (ره) برگزار شد.


اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی صبح شنبه ۱۴ بهمن همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب که با عنوان «انقلاب اسلامی؛ جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی» نامگذاری شده است، همگام با سایر دانشگاهیان کشور با حضور در حرم مطهر امام خینی (ره)، با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.


عبدالعزیز کلته رئیس و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آق‌قلا همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر غبارروبی مزار شهدای گمنام شهر با آرمان‌های امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.






اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد در سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور یافتند.






حسین شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه معاونان و جمع کثیری از کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی با حضور پر شور و انقلابی در حرم مطهر، علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید بیعت کردند.


حسن شهرکی پور درحاشیه این دیدار گفت: «انسان‌های انقلابی اهل جهاد و مبارزه هستند، نقطه قوت ملت ما همین رشادت طلبی، شهادت طلبی و ایثار و از جان گذشتن ها است؛ مردم ایران هیچ وقت از اسلام زده نمی‌شوند، بلکه وابستگی آنها بعد از گذشت 4 دهه به روحانیت که مدیریت جامعه را به عهده دارد، بیشتر شده است؛ کشور در حال گذشتن از پیچ تاریخی است که بزرگترین کشورهای جهان در مقابلش ایستاده اند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته