دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چاپ مقاله‌ معاون پژوهش و فن‌آوری واحد بروجن در یکی از تخصصی‌ترین مجلات مهندسی نرم افزار دنیا

مقاله‌ معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن در یکی از تخصصی ترین مجلات مهندسی نرم افزار کامپیوتر دنیا چاپ شد.
کد خبر : 25694

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مقاله دکتر تقی جاودانی معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با عنوان «An empirically-developed framework for Agile transition: A Grounded theory approach» در یکی از معتبرترین ژورنال های دنیا به‌ نام Systems and Software پذیرفته و چاپ شده است.


این مقاله که حاصل دو سال کار تحقیقاتی «جاودانی» و همکار وی است، با به کارگیری یکی از سنگین‌ترین روش‌های تحقیق (Grounded theory) و با استفاده از نظریات بیش از 50 تن از بهترین متخصصان نرم‌افزار در جهان، به یکی از مهم‌ترین مسائل روز دنیای نرم‎‌افزار پرداخته و یک چارچوب تجربی به منظور تغییر نگرش توسعه نرم‌افزار از روش‌های سنتی به روش‌های چابک ارائه کرده است.


همچنین بخش دیگری از این پژوهش، سال گذشته در یکی از بهترین مجلات تخصصی مهندسی نرم‌افزار به نام Information and Software Technology نیز به چاپ رسیده است.


ژورنال Systems and Software که یکی از تخصصی‌ترین مجلات مهندسی نرم‌افزار است، از سوی انتشارات الزویر چاپ شده و از سوی پایگاه‌های علمی ISI(wos) ،Scopus ،Dblp و دیگر پایگاه‌های معتبر نمایه می‌شود و تا قبل از این تنها 9 پژوهشگر ایرانی موفق به چاپ مقاله در این مجله شده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته