دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1396 - 13:07

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) در بهشت زهرای تهران

مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) در بهشت زهرای تهران برگزار شد.
کد خبر : 256916

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت سالروز سخنرانی تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و مردم تهران در جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرای تهران برگزار شد.


در این مراسم نصرالله‌ لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت شناخت شخصیت واقعی امام خمینی (ره) تصریح کرد: بیش از 75 درصد جمعیت کشور در سنین زیر 30 سال قرار دارند و در این زمینه اولین رسالت کسانی که انقلاب را دیدند، شناخت امام و شناساندن امام خمینی (ره) به جامعه است.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امام خمینی (ره) همچنان ناشناخته هستند و استمرار روح انقلاب اسلامی به عنوان یادگار گران‌بهای ایشان از وظایف همه محسوب می‌شود.


لطفی با تاکید بر اینکه آنچه به نظام و جمهوری اسلامی عزت و افتخار می‌بخشد، روح انقلابی است که امام آن را پایه‌گذاری کرده، گفت: اقدامات ضد اسلامی و کاپیتولاسیون از عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود و امام خمینی (ره) با اقدامات خود توانستند زمانی که اسلام در خطر بود آن را احیا کنند و اسلام واقعی را مورد نظر و تاکید قرار دهند.


وی در پایان با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی میراث امام راحل است و ایشان حفظ آن را از اوجب واجبات اعلام کرده‌اند، گفت: امروز هنوز به آرمان نهایی جمهوری اسلامی که شکل‌گیری تمدن اسلامی است نائل نشده‌ایم و در ابتدای راه هستیم و باید در جهت شکل‌گیری این تمدن تلاش کنیم.


شایان ذکر است طی این مراسم پس از اجرای چند سرود انقلابی از سوی گروه‌های سرود دانش‌آموزی، جایگاه جلوس امام خمینی (ره) گلباران شد و تعدادی کبوتر نیز به عنوان نمادهای آزادی در این محل به پرواز در آمدند.



انتهای پیام/

برچسب ها: گرامیداشت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته