دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان روابط عمومی صورت گرفت؛

برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی با تکنیک توفان فکری

دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با تکنیک توفان فکری برگزار شد.
کد خبر : 256703

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، فاتح علی عیدی دبیر این شورا به اهمیت تکنیک توفان فکری (Brain storming) اشاره کرد و افزود: این تکنیک یکی از شناخته شده ترین شیوه‌های برگزاری جلسات بوده و کاربرد جهانی داشته و یکی از بهترین روشهای ایده پردازی خلاقانه است.


وی تصریح کرد: حل مسئله برای موضوعات مختلف، پیدا کردن راه‌حل برای مشکلات، خلاقیت در زندگی، نوآوری در کسب و کار، افزایش همدلی و همکاری در سازمان و برانگیختن خلاقیت و حصول به اهداف گروهی و هم افزایی برخی از نتایج این تکنیک است.


مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی عدم انتقاد از ایده‌ها، اهمیت دادن به کمیت ایده‌ها، توسعه و بهبود آنها و تعیین زمان اجرا را از قوانین این تکنیک معرفی کرد.


عیدی در این نشست به راهکارهای تبلیغ مؤثر پرداخت و بیان کرد: تبلیغی تأثیرگذار است که در آن به امتیازات موضوع تبلیغ اشاره شود و با تحریک احساس مخاطب و توجه به علایق و بازار هدف همراه با صداقت و راستی انجام شود.


مدیر کل روابط عمومی واحد تبریز روابط عمومی را تکمیل کننده تبلیغات از لحاظ پاسخگویی دانست و گفت: تبلیغ امری یک سویه اما روابط عمومی دوسویه است و تبلیغ بر توجه بصری مخاطب تمرکز داشته در حالی که در روابط عمومی با عنصر زبان و کلمات سرو کار داریم و رعایت اخلاق و رسالت حرفه ای از ضروریات روابط عمومی است.


در ادامه این نشست به دو موضوع تبلیغ موثر و چارت سازمانی به روش توفان فکری پرداخته شد.



تبلیغات منسجم و یکپارچه از سوی روابط عمومی استان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، دعوت از دانش آموزان مدارس برای بازدید از دانشگاه، گسیل اساتید برای ارائه مشاوره تحصیلی به مدارس، تکریم دانشجویان و ارباب رجوع استفاده حداکثری از انواع مهارت‌های ارتباطی و تبلیغی با رعایت صرفه جویی و شأن و منزلت دانشگاه، ارتقای کیفی دانشگاه و عدم تقلیل چارت سازمانی روابط عمومی‌ها به عنوان پل‌های ارتباطی با افکار عمومی و رسانه ها از مصوبات این نشست بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب