دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1396 - 15:27
شهردار رودهن:

دانشگاه آزاد اسلامی نماد شهر رودهن است

شهردار رودهن دانشگاه آزاد اسلامی را نماد این شهر دانست و ابراز امیدواری کرد که با تعامل مستمر در خدمت‌ اهداف مقدس دانشگاه باشیم.
کد خبر : 256688

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی کجویی در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و اعضای شورای شهر رودهن گفت: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری این بخش با تمام توان در خدمت مراکز علمی و فرهنگی بویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن است.


رئیس شورای شهر رودهن نیز با تبریک انتصاب دکتر حسن شهرکی پور به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، آمادگی شورای اسلامی و شهرداری رودهن را برای توسعه و گسترش بیش از پیش با این واحد دانشگاهی اعلام کرد و گفت: یکی از محورهای اصلی توسعه در هر منطقه، ارتقای سطح فرهنگی، علمی آن منطقه است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در هر دو زمینه توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند.



عباسعلی عاشقی از ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت و تاکید کرد: در این زمینه ما مشکل مطالعاتی و کار علمی داریم و با عنایت به بحث پایان نامه ها و دانشجویانی که جهت اخذ واحدهای کارورزی اقدام می کنند بستر خوبی است که دانشگاه در این زمینه ورود کند.


وی افزود: یکی از مهمترین بسترهای تحول اجتماعی در هر جامعه توسعه علم و دانش است که الحمدلله دانشگاه آزاد اسلامی با تاسیس واحد های مختلف در شهرهای کوچک و بزرگ باعث تحولات چشمگیری در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و... آن شهر شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز با ابراز خرسندی از دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با دارا بودن امکانات و ظرفیت‌‌های بالقوه آموزشی و پژوهشی، آماده هرگونه همکاری و کار علمی در خصوص جلوگیری و بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.


وی هدف دانشگاه را حل مسائل و مشکلات به روش علمی و مهندسی بیان و اظهار کرد: تربیت نیروی متعهد و متخصص مهمترین رسالت این واحد دانشگاهی است و دانشگاه آمادگی دارد با تمام توان به پروژه‌های تحقیقاتی شهری ورود پیدا کند.


شهرکی پور افزود: باید برای بالندگی و رونق شهری و چاره جویی برای حل مشکلات، همکاری دوجانبه ایی میان دانشگاه و شهرداری برقرار باشد و طرفین تمام تلاش خویش را در راستای گسترش همکاری های فی مابین به منظور حل مشکلات به کار گیرند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با تشکر از مساعدت شهردار رودهن در خصوص واگذاری زمین جهت پارکینگ دانشجویی از طرح تبدیل مجتمع امام علی به یک مجتمع علمی و آموزشی مدارس سما در شرق استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به امکانات خوبی که داریم میتوانیم دانش آموزان را از شهرهای اطراف رودهن جذب کنیم و با تشکیل یک کارگروه ویژه و پس از کسب مجوزهای لازم این مجتمع علمی را تاسیس کنیم.


وی یادآور شد با توجه به رشد جمعیت درکل کشور به خصوص اطراف تهران و محدودیت دولت در زیرساخت های آموزشی احتمالا در آینده نزدیک شاهد رونق مراکز علمی غیر انتفاعی در سطح منطقه خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته