دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1396 - 13:41

عضو هیات علمی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام(ره) شهرری با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 256626

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عضو هیات علمی گروه آموزشی ادیان و عرفان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری موفق شد با کسب شایستگی علمی و پژوهشی با حکم دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه خود را از استادیاری به دانشیاری ارتقا بخشد.


دکتر جمشید جلالی شیجانی عضو هیات علمی گروه آموزشی ادیان و عرفان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری که توانسته است با تلاش علمی و پژوهشی خود با پیشنهاد کمیته منتخب این واحد دانشگاهی و موافقت هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی خود را به دانشیاری ارتقا دهد.


در حکمی که از سوی رئیس دانشگاه صادر شده آمده است، موضوع ارتقای علمی شما در یکصد و هفدهمین نشست مورخ 96/8/30 هیأت ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرارگرفت که ضمن تبریک از تاریخ 95/12/4 به مرتبه دانشیاری ارتقا می‌یابید.


در ادامه این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه‌ی علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.


این دانشیار دانشگاه دارای 12 مقاله علمی-پژوهشی، 9 مقاله علمی-ترویجی و 9 مقاله در دانشنامه ها و دایره المعارف هاست و تعداد 2 عنوان کتاب و دو طرح پژوهشی را در کارنامه خود دارد و تاکنون نیز در سمت‌های مدیر گروه و رئیس اداره پژوهش فعالیت داشته است.



انتهای پیام/

برچسب ها: ارتقا دانشیاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته