دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جدال احتمالی استقلال و پرسپولیس در سوپرجام

استقلال با قهرمانی در جام حذفی و پرسپولیس با بالا بردن جام قهرمانی هفدهمین دوره لیگ برتر دربی 87 را در سوپرجام سال آینده برگزار می‌کنند.
کد خبر : 256374

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال با صعود به فینال جام حذفی شانس خود برای قهرمانی در این رقابت‌ها را بسیار بالا برد چرا که حریف این تیم در دیدار نهایی یکی از تیم‌های استقلال خوزستان یا خونه به خونه بابل است. اگر شاگردان شفر را روی کاغذ قهرمان جام حذفی بدانیم این تیم فصل آینده دیدار سوپرجام لیگ برتر را با قهرمان لیگ برتر برگزار می کند. جایی که شانس پرسپولیس برای قهرمانی به مراتب بیش از دیگر تیم‌های لیگ است.


قهرمانی سرخابی‌ها در جام حذفی و لیگ برتر می‌تواند پس از 18 سال بار دیگر این دو تیم را دیداری غیر از زقابت‌های لیگ و حذفی مقابل هم قرار دهد و شاهد دربی 87 پیش از شروع هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشیم.


آخرین‌بار که شاهد تقابل استقلال و پرسپولیس در یک بازی حساس خارج از لیگ بودیم 20 تیر 1378 بود و مسابقه فینال جام‌حذفی فصل 78-77؛ در آن روز پرسپولیس در لحظات پایانی بازی با ضربه سر افشین پیروانی به گل دوم رسید و با نتیجه 2 بر یک استقلال را شکست داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته