دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار دهیاران بخش مرکزی میاندوآب عنوان شد؛

دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب، بستری آماده برای ادامه تحصیل دهیاران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب اظهار کرد: ظرفیت‌های بالقوه موجود در این دانشگاه بستری آماده برای ادامه تحصیل دهیاران است.
کد خبر : 256092

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رامین رستمی با تعدادی از دهیاران بخش مرکزی میاندوآب دیدار و گفت‌وگو کرد و با تبریک دهه فجر از آمادگی همه جانبه واحد میاندوآب در حل مشکلات ادامه تحصیل دهیاران، شوراها و جوانان جویای علم در روستاها خبر داد.


رستمی از دهیاران به عنوان سفیران اندیشه در روستاها یاد کرد و از آنان خواست در ترغیب و تشویق جوانان روستا برای ادامه تحصیل ایفای نقش کنند.


وی حمایت از فرزندان شاهد و ایثارگر، ورزشکاران و نیز دانشجویان بی بضاعت را از مهمترین برنامه های کاری این واحد دانشگاهی دانست.


دهیاران در این نشست با قدردانی از رئیس واحد میاندوآب و حمایت های بی دریغ این مجموعه دانشگاهی در ادامه تحصیل شوراها، دهیاران و جوانان روستاها از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان خانه ملت یاد و تأکید کردند که مجموعه شورای روستاها و دهیاری ها با تمام توان در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی بوده و امیدواریم که با روحیه جهادی با تعامل و همکاری با دانشگاه در خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تاثیرگذار باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب