دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1396 - 10:17
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد؛

رسیدگی دقیق به «ایرادهای تفریغ بودجه 95» پس از فراغت مجلس از لایحه بودجه 97

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نواقص دولت در تفریغ بودجه 95 قابل توجیه نیست، گفت: نمایندگان درحال رسیدگی به بودجه 97 هستند و با فراغت از بودجه 97 در این خصوص بررسی دقیق صورت خواهد گرفت.
کد خبر : 255745

عبدالله رضیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه 95 عنوان کرد: ایرادات و نواقص دولت در تفریغ بودجه 95 قابل توجیه نیست. همانگونه که بودجه سال 97 هم اشکالات زیادی دارد و شاید در کلیات با چالش مواجه شود.


وی افزود: بیانیه آقای نوبخت در واقع توجیه عملکرد بودجه سال 95 بوده و مجلس چنین توجیهاتی را نمی‌پذیرد.


نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس درباره مبالغی که از سوی دولت به صندوق توسعه ملی واریز نشده است، اظهار داشت: ممکن است کسری عنوان‌شده ناشی از مشکلاتی باشد که در سال 95 در قیمت دلار ایجاد شد. دولت باید تشریح کند که دلیل اصلی کسری عنوان‌شده چه بوده است.


رضیان اضافه کرد: مجلس باید در رابطه با بودجه 95 بررسی انجام دهد. ممکن است تحقیق و تفحصی از سوی مجلس انجام شود که علت‌یابی صورت گیرد.


به گفته این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نمایندگان درحال رسیدگی به بودجه 97 هستند و به مساله بودجه 95 ورود دقیقی نشده است و یقینا پس از فراغت از رسیدگی به بودجه 97 در این خصوص بررسی دقیق صورت خواهد گرفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته