دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش تمرین استقلال؛

کری استقلالی‌ها در فوتبال سالنی/ جباروف با تشخیص شفر به کلینیک رفت

تمرین امروز آبی‌پوشان به دلیل بارش برف در سالن برگزار شد که در طی برگزاری این تمرین بازیکنان تیم مسابقه فوتبال سالنی نیز انجام دادند.
کد خبر : 255675

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 11:30 امروز در سالن مجموعه ورزشی صنایع دفاع تهران برگزار شد. بارش برف زمین استادیوم صنایع دفاع را کاملا تحت تاثیر قرار داد و به همین دلیل وینفرد شفر تصمیم گرفت استقلالی‌ها در سالن کار تاکتیکی و فوتبال سالنی انجام بدهند.


*سرور جباروف که در تمرینات دو روز اخیر تیم استقلال حضور نداشت امروز در محل تمرین آبی پوشان شرکت کرد اما بعد از اینکه قرار شد استقلالی‌ها در سالن تمرین کنند شفر از هافبک ازبک خواست تا دوباره راهی کلینیک شود. سرمربی آلمانی برای جلوگیری از مصدومیت دوباره جباروف چنین تصمیمی گرفت.


*امید نورافکن مدافع تیم استقلال به دلیل ترافیک با تاخیر به محل تمرین رسید.


*مهدی قائدی و محسن کریمی در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند. قائدی از شفر مرخصی گرفته و به بوشهر سفر کرده است.


*فوتبال سالنی استقلالی‌ها باعث شور و حال خاصی در تمرین امروز شده بود و بازیکنان با یکدیگر در این مسابقه کری خاصی داشتند. گل خسرو حیدری به اصلاح سالنی بازان با «یک‌ پا دو پا» در این بازی سالنی جالب توجه بود.


*در صورتی که بازی استقلال و صنعت‌نفت آبادان در موعد مقرر برگزار شود آبی پوشان فردا و البته بدون تمرین تاکیتیکی سنگین تهران را به مصقد آبادان ترک خواهند کرد.


دیدار دو تیم صنعت‌نفت آبادان و استقلال روز سه‌شنبه در آبادان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته