دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1396 - 10:23
تازه های نشر دانشگاه آزاد اسلامی؛

کتاب عضو هیات علمی واحد قائم‌شهر چاپ شد

کتاب «Fuzzy Sets-Based Methods and Techniques for Modern Analytics» از سوی دکتر علی ابراهیم‌نژاد دانشیار گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از سوی ناشر بین‌المللی اشپرینگر (Springer) به چاپ رسید.
کد خبر : 255572

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی ابراهیم نژاد گفت: «این کتاب در پنج فصل تدوین و به مطالعه برنامه‌ریزی ریاضی فازی به عنوان ابزار مهمی برای تجزیه و تحلیل مدرن پرداخته است. فصل اول به مقدماتی در مورد نظریه مجموعه‌های فازی و فصل‌های دوم، سوم و چهارم شامل تکنیک‌ها و روش‌های حل دو دسته مهم از مسایل برنامه‌ریزی خطی در محیط فازی است. در فصل پنجم این کتاب، رویکردهای موجود در حل مسایل حمل و نقل فازی بعنوان شاخه‌ی مهمی از برنامه‌ریزی خطی فازی آمده است.»


ابراهیم نژاد اظهار کرد: «در این کتاب سعی شده است مهمترین رویکردهای موجود در حل مسایل برنامه‌ریزی خطی و حمل و نقل در محیط فازی، دسته‌بندی و نقاط ضعف و قوت هر یک همراه با مثال‌های متنوع تشریح شود.»


وی خاطرنشان کرد: «این کتاب با همکاری مشترک پروفسورJose Luis Verdegay از پژوهشگران بنام در زمینه محاسبات نرم و هوش مصنوعی نوشته شده است.»


علی ابراهیم‌نژاد سال 1392 بعنوان پژوهشگر برتر استان مازندران در گروه علوم‌پایه از سوی استاندار مازندران، سال 1395 بعنوان برگزیده علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دکتر حمید میرزاده و سال 1396 بعنوان پژوهشگر برتر دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از سوی رئیس واحد، مورد قدردانی قرار گرفت.


ابراهیم نژاد در کارنامه علمی-پژوهشی خود بیش از 80 مقاله در مجلات بین‌المللی ، عضو هیات تحریه شش مجله بین‌المللی و بعنوان داور با بیش از 30 مجله ISI همکاری دارد.


وی تاکنون دو بار از سوی گروه Models of Decisions and Optimizations Group به دانشگاه گرانادا برای سخنرانی علمی در زمینه برنامه‌ریزی ریاضی فازی دعوت شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته