دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تاکید کرد

لزوم تشریح و اجرای دقیق دستورالعمل جدید دانشگاه در استان‌ها

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به بخشنامه صادره جدید از سوی رییس دانشگاه وابلاغ شرح وظایف دبیرخانه استان‌ها گفت: قرار گرفتن واحدها و مراکز در ریل طرح تجمیع دو، منوط به تشریح و اجرای دقیق دستورالعمل جدید دانشگاه است و مسئولان امر باید توجه ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.
کد خبر : 25551

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی باقری در نشست خود با روسا و معاونان واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، نظارت و هماهنگی اصولی میان مسئولان اجرایی را خواستار شد و گفت: همان طور که سازمان مرکزی دانشگاه با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی اقدام به تدوین این بخشنامه کرده، واحدها و مراکز نیز وظیفه دارند تا در چارچوب سیاست‌های راهبردی تعیین شده حرکت کرده و خارج از آن عمل نکنند.


رئیس واحد بندرعباس با بیان اینکه این طرح باید با وفاق و همدلی در بین مسئولان اجرایی تحقق یابد، گفت:ایجاد وحدت و یکپارچگی در مجموعه دانشگاه موجب می‌شود تا با تبادل ایده و هم‌اندیشی در راستای تسهیل تصمیم‌گیری و سرعت بخشیدن به اهداف دانشگاه حرکت اثربخشی صورت گیرد.


باقری با بیان اینکه وظایف روسای واحدها، معاونان و مدیران در اجرایی کردن این طرح بسیار خطیر و مهم است، افزود: از آنجایی که مشارکت در امور و همکاری مستمر معاونان و مدیران با دبیرخانه هیات امنای استان‌های خود از جمله الزامات این بخشنامه است، گستره فعالیت‌های آنها باید وسیع تر باشد تا شاهد چابک‌سازی سیستم اداری به دور از هر گونه بروکراسی باشیم.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان افزود: این استان نیز پیرو بخشنامه مربوط اقدام به تشکیل ساختار سازمانی خود کرده و امید است تا با استفاده نیروهای با تجربه و کارآمد سهم بسزایی در پیشبرد اهداف دانشگاه داشته باشد.


در این جلسه با رای‌گیری از کاندیداهای صلاحیت‌دار در حوزه‌های مختلف، تعدادی از روسای شوراهای تخصصی این استان به شرح زیر انتخاب و معرفی شدند:


دکتر داوود افخمی‌تبا، معاون دانشجویی واحد بندرعباس به عنوان رئیس شورای دانشجویی، فرهنگی و ورزشی


دکتر حمید رستمی، معاون اداری مالی واحد بندرعباس به عنوان رئیس شورای اداری و مالی


دکتر تورج اسدی، معاون پژوهشی واحد بندرعباس به عنوان رئیس شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان


دکتر منصور آزاد، رئیس واحد قشم به عنوان رئیس شورای فناوری اطلاعات


دکتر حسن داوری، رئیس واحد رودان به عنوان شورای عمرانی


دکتر مازیار یحیوی معاون آموزشی واحد بندرعباس به عنوان رئیس شورای آموزشی




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته