دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1396 - 10:05
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

مجلس بسیاری اوقات به جای ارائه راه حل، صورت مساله را پاک می‌کند

نماینده مردم میانه با بیان اینکه مردم برای حل مشکلات اقتصادی اعم از مساله اشتغال به مجلس امیدوار نباشند، گفت: چنین پتانسیلی در مجلس موجود نیست. مجلس ما در بسیاری از اوقات به جای ارائه راه حل، صورت مساله را پاک می کند. با چنین وضعیتی نمی توان جامعه را اصلاح کرد.
کد خبر : 254717

فردین فرمند در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا درباره مهم ترین مطالبات مردم با اشاره به اینکه مجلس باید به جای پرداختن به فرعیات بر حل مشکلات اصلی مردم اصرار کند، اظهار کرد: ما چند کمیسیون درست و حسابی تخصصی در مجلس داریم؟ گمان می‌کنید چگونه کمیسیون های تخصصی بسته شده است؟ ما روزهای اول سروصدای زیادی کردیم که هرکس را در کمیسیون تخصصی او جای دهند؛ نه اینکه با باندبازی گروه‌بندی کنند. وقتی در کمیسیون‌ها متخصصان عضو نباشند، اوضاع مجلس بهتر از این نخواهد شد.


نماینده مردم میانه در ادامه گفت: در حال حاضر اکثرا برای تشکیل جلسات رسمی کمیسیون‌هایی که عنوان تخصصی دارند، اعضا به حد نصاب نمی‌رسند. وقتی اعضا تخصص لازم را ندارند، حوصله نمی کنند در جلسات کمیسیون خود بنشینند؛ چراکه ناچار خواهند شد پیش از جلسه مطالعه کرده و آمادگی لازم را به دست آورند. وانگهی با یک مطالعه ساده تخصص به دست نمی‌آید.


وی با بیان اینکه مردم برای حل مشکلات اقتصادی اعم از مساله اشتغال به مجلس امیدوار نباشند، عنوان کرد: چنین پتانسیلی در مجلس موجود نیست. مجلس ما در بسیاری از اوقات به جای ارائه راه حل، صورت مساله را پاک می کند. با چنین وضعیتی نمی توان جامعه را اصلاح کرد.


عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: خبرنگاران باید روشنگری کنند و از نمایندگان مجلس حل مشکلات اجتماع را بخواهند. وقتی برخی نمایندگان با پول خرج کردن به این جایگاه می رسند، نتیجه‌اش همین مجلسی است که می بینید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب