دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1396 - 15:12

امضای تفاهم‌نامه پژوهشی در قالب پروتکل مولانا با دانشگاه‌های بزرگ ترکیه

رئیس دانشگاه بناب از امضای تفاهم‌نامه جامع با دانشگاه‌های آتاتورک و ارزروم تکنیک ترکیه و تفاهم‌نامه ویژه موسوم به «پروتکل مولانا» خبر داد.
کد خبر : 254684

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، دکتر کریم عباسیان دانشگاه بناب را پیشرو در توسعه روابط بین‌المللی دانشگاه‌ها دانست و گفت: دانشگاه بناب در پی فراهم کردن شرایط لازم برای معرفی توانمندی‌های خود در سطح بین‌المللی و ایجاد ارتباط و همکاری میان استادان و دانشجویان این دانشگاه با مراکز آموزشی عالی بین‌المللی است.


وی با اشاره به بازدید خود از دانشگاه‌های آتاتورک و ارزروم تکنیک ترکیه، تفاهم‌نامه مولانا را ادامه تفاهم‌نامه ۲۷ آبان ماه سال ۱۳۹۶ دانشگاه بناب و دانشگاه آتاتورک و ارزروم تکنیک ترکیه اعلام کرد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد تبادل استاد و دانشجو جهت همکاری‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی صورت گرفته و زمینه همکاری‌های مشترک بین این دانشگاه‌ها فراهم شود.


عباسیان در پایان از رایزنی با دانشگاه یو پی ام مالزی و عقد تفاهم‌نامه با این دانشگاه برای شناسایی و برقراری روابط با سازمان‌های بین‌المللی تخصصی علمی و پژوهشی و فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت برقراری ارتباط و مبادله اطلاعات با این دانشگاه‌های معتبر جهان اسلام خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته